Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

voitin green cardin

aaazesrrrrrr

Hei, 

voitin green cardin 9v sitten silloin muutin mieleni enkä muuttanutkaan yhdysvaltoihin, mutta nyt haluaisin sittenkin mennä mitä minun pitää tehdä?, ja voinko enää käyttää voittoani?

T. 54v mies

Kommentit (3)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Hei, 

voitin green cardin 9v sitten silloin muutin mieleni enkä muuttanutkaan yhdysvaltoihin, mutta nyt haluaisin sittenkin mennä mitä minun pitää tehdä?, ja voinko enää käyttää voittoani?

T. 54v mies

Et sina mitaan Green Cardia voittanut vaan oikeuden ruveta sita anomaan. Maara-aika on umpeutunut ajat sitten, et voi tehda muuta kuin osallistua uudelleen arvontaan. Jos nyt voittaisit , hakemuksesi voisi olla aika heikoilla ikasi vuoksi.

apolen1minä

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei, 

T. 54v mies

Et sina mitaan Green Cardia voittanut vaan oikeuden ruveta sita anomaan. Maara-aika on umpeutunut ajat sitten, et voi tehda muuta kuin osallistua uudelleen arvontaan. Jos nyt voittaisit , hakemuksesi voisi olla aika heikoilla ikasi vuoksi.

Voisitko kertoa lisää siitä määräajan umpeutumisesta?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei, 

T. 54v mies

Voisitko kertoa lisää siitä määräajan umpeutumisesta?

En ole lahetyston tyontekija, nama tiedot loytyvat varmasti heidan nettisivuiltaan.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat