Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitenkäs Peter Krause onko mammojen makuun?

Vierailija

Minulle ihan uusi tuttavuus mutta nyt kun olen tuijottannut Dirty sexy moneyn ja Parenthoodia perään olen mieltynnyt mieheen.Mikään varsinainen komistushan hän ei vissiin ole mutta hyvä näyttelijä ja karismaattisen oloinen.Onko muut mammat huomannut?

Kommentit (9)

Vierailija

Mullan alla on yksi parhammista sarjoista. Mutta asiaan. En ole koskaan oikein tykännyt Krausesta. En tiedä, mikä siinä mättää, koska eihän se nyt mitenkään ruma ole. Mutta en vain pidä viehättävänä. Sillä on kyllä aika ärsyttäviä roolihahmojakin.

Vierailija

Eikös se aina esitä jotain kunnon perusmiestä?Minkälainen rooli sillä on Mullan alla?Eikö se seukkaa sen Gilmoren tyttöjen Laurenin kanssa?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Eikös se aina esitä jotain kunnon perusmiestä?Minkälainen rooli sillä on Mullan alla?Eikö se seukkaa sen Gilmoren tyttöjen Laurenin kanssa?

Siis hänhän on Mullan alla, siis koko sarjan keskushenkilö. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

En tajua?

Vierailija

Miten niin ei ole komistus? Ainakin mun makuun se on juuri täydellinen, aivan ihana! On siis tämän 29-vuotiaan lapsettoman sinkun makuun.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

En tajua?

Jos et tunne koko sarjaa, on hyvin vaikea selittää kaikki tuotantokaudet ja hahmon kehitys niiden aikana.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

En tajua?

Jos et tunne koko sarjaa, on hyvin vaikea selittää kaikki tuotantokaudet ja hahmon kehitys niiden aikana.

.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat