Kuinka usein teitä yritetään iskeä?

Vierailija

Kertokaa myös ikä, oletteko sinkkuja vai varattuja ja millaisissa tilanteissa iskut tapahtuu.

Sivut

Kommentit (87)

Vierailija

N25, sinkku.

Iskemään tullaan vain jos olen yksin baarissa (= miehet luulevat että olen helppo koska yksin). Eipä muuten kukaan koskaan. Vituttaa olla näin yököttävän ruma.

Vierailija

Ei koskaan. Olen ihan kohta viisikymppinen nainen ja ollut parisuhteessa teini-ikäisestä asti. Pari kertaa on yritetty iskeä ollessani töissä (asiakaspalvelussa) mutta siitäkin on varmasti yli 15 vuotta.

Vierailija

N25, ollut suhteessa 3½ vuotta. Käyn ehkä kerran kuukaudessa parin kaverin kanssa istumassa baarissa, ja ehkä kerran vuodessa joku tulee iskemään. Nykyään kun on mies niin ei harmita, mutta sinkkuaikoina otti itsetunnon päälle, kun kaikki lähestyivät aina vain kavereitani eivätkä minua.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

N25, ollut suhteessa 3½ vuotta. Käyn ehkä kerran kuukaudessa parin kaverin kanssa istumassa baarissa, ja ehkä kerran vuodessa joku tulee iskemään. Nykyään kun on mies niin ei harmita, mutta sinkkuaikoina otti itsetunnon päälle, kun kaikki lähestyivät aina vain kavereitani eivätkä minua.

Mistä sitten löysit miehesi? 

Vierailija

Kun olen baarissa (nykyään tosin vaan kerran kuussa), ehkä 5-10 iskuyritystä. Kadulla satunnaisesti, ehkä pari kertaa kuussa. Yleensä teen kyllä väistöliikkeen jos huomaan että joku yrittää lähestyä, siis katselee kaukaa ja alkaa tulla kohti. Ja kun joku kumminkin asiasta mainitsee, niin pukeudun peittävästi, mutta naisellisesti. Mitään bimbolookia en edusta.

N22, sinkku

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sitten löysit miehesi? 

Yhteisen harrastuksen kautta, en mistään baarista. En minäkään nyt ruma ole, mutta ystäväni ovat sellaisia todellisia kaunottaria, ja jään helposti heidän varjoonsa jos katsotaan vain ulkonäköä. Nuorempana se oli inhottavaa, mutta nyt on viimein ymmärtänyt ettei kauneus ja iskemisen määrä ole onnellisen elämän kannalta tärkeää. :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Melko usein. Enimmäkseen kaupungilla ihan kadulla ja ruokakaupoissa.

Oletko superkaunis vai superruma?

Kummasti en tunne yhtäkään naista, jota oltaisiin tultu iskemään yhtään missään noissa paikoissa ja tunnen ihan nättejä naisia.

Vierailija

Ei yritetä edes vaikka olisin yksin baarissa.

En kyllä ole vuosiin käynyt edes kokeilemassa, mutta tuskinpa tilanne vanhetessa on muuttunut.

Sinkku 45v

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melko usein. Enimmäkseen kaupungilla ihan kadulla ja ruokakaupoissa.

Oletko superkaunis vai superruma?

Kummasti en tunne yhtäkään naista, jota oltaisiin tultu iskemään yhtään missään noissa paikoissa ja tunnen ihan nättejä naisia.

Heh, mikä kysymys. Enpä tiedä. Ehkä jonkun mielestä superkaunis, jonkun toisen mielestä superruma. Mitä ihmeellistä on iskuyrityksessä kadulla tai ruokakaupassa?

Vierailija

Jokapäivä. Töissä, kaupassa, pyöräillessä, you name it. Baareissa käyn 2krt vuodessa. Taitaa terveelliset elämäntavat ja sisäinen aurinko näkyä ulospäin. Olen sinkku, nainen, 35v .

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat