Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kenellä on mukava fiilis näin lauantaiehtoona?

Vierailija

Mä voin aloittaa, mulla on. Saa myös kertoa syynkin miksi erityisesti on, jos tahtoo.

Kommentit (9)

Vierailija

Minulla. Mukava päivä ystävän kanssa kaupungilla. Nyt juon kahvia ja odottelen uutisia. Sitten koiran kanssa iltalenkille ja nukkumaan. Huomenna ystävien kanssa kirjamessuille. 

Vierailija

Mullakin! Kivaa ja rentoa herkutella vähän sipseillä ja kattella Putousta. Myöhemmin ehtii sit taas miettiä työasioita. Hyvää lauantaita kaikille!

Vierailija

Mikäs tässä on ollessa, mukava fiilis miehelläni ja minulla. Mieheni kylläkin nukahti äsken iltatorkuille, mut kohta piristyy, kun alkaa urheiluruutu, :D ja uutiset:D

Vierailija

Ihan jees. Kohta poppareiden ja lämpimien leipien tekoon ja sitten lasten kanssa elokuva. Valinnanvaikeus kun kaapelista näkyy nyt kaikki elokuvakanavat.

Vierailija

Mä olen nauttinut tämän päiväisestä upeasta syyssäästä, ulkoillut ja liikkunut, tavannut yhden mukavan ihmisen, tehnyt kotitöitä, lukenut hieman ja nyt juon intialaista kuumaa teetä, mennyt jo pari mukillista. Jotenkin vaan niin hyvä päivä alusta alkaen, ja etenkin kun yksi isompi mieltäni painanut huoli alkoi helpottaa, niin sekin kyllä vaikuttaa osaltaan ihan kaikkeen. Olen kiitollinen monesta asiasta sekä hieman toiveikaskin. ap

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat