Kertokaapas äidistänne, mitä hyvää&kaunista hänessä on?

Vierailija

Nyt täällä vierailevat ihmiset: Kaikillahan meillä on äiti tai on ollut, mutta kertokaa nyt kerrankin, mitä kaikkea mukavaa, kivaa ja ihanaa sekä opettavaista tms. hyvää voitte mainita omasta äidistänne, siitä teidän synnyttäjästänne ja kasvattajastanne?

(ranskalaisin viivoinkin voitte kirjailla ne hyvät puolet äidistänne)

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

No, hän on todella kaunis. Oikeasti kaunis.
Vaikka lastenkasvatuksessa oli huomattavia puutteita, paha tai ilkeä ihminen hän ei ole.
Sitkeä / korkea kipukynnys. Kummatkin kädet poikki käveli itse sairaalaan, kun ei tohtinut ambulanssin tilata. Jalat vielä toimii joten turha hötkyillä (ja näitä esimerkkejä on paljon, eli jos hän ikinä tulee valittamaan kipuja, tilaan medi helin välittömästi. Sitkeä nainen)
Ei ole läheisriippuvainen. Nauttii omasta ajasta.

Vierailija

- moraali korkealla (toisaalta huono, koska myös kova arvostelija) mutta keskimäärin saan pettyä ihmisiin koska kellään ei ole samaa vaan ihmiset ovat niin vähämoraalisia omaan napaan tuijottajia ja haluavat aina varmistaa omat etunsa ensin, etten ole sellaiseen tottunut :(

- Tsemppi tyyppi, ei koskaan katsonut, etteivät naiset suoriudu jostain mistä miehetkin. Ja suoriutui myös. Siksi itseä ärsyttää sellainen ulina, että naiset on miehiä alempana ja miehet alistaa naisia. Joopa joo, jos itse ajattelet niin niin ehkä sitten.

- Ei ollut pinnallinen eikä ulkonäkökeskeinen

Vierailija

Äitini oli kiltti, välittävä ja hauskaa seuraa. Opetti minut ottamaan muutkin huomioon, silti myös tuntemaan oman arvoni. Kaunis sekä sisältä että ulkoa, myös muiden kuin minun mielestäni. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

- moraali korkealla (toisaalta huono, koska myös kova arvostelija) mutta keskimäärin saan pettyä ihmisiin koska kellään ei ole samaa vaan ihmiset ovat niin vähämoraalisia omaan napaan tuijottajia ja haluavat aina varmistaa omat etunsa ensin, etten ole sellaiseen tottunut :(

- Tsemppi tyyppi, ei koskaan katsonut, etteivät naiset suoriudu jostain mistä miehetkin. Ja suoriutui myös. Siksi itseä ärsyttää sellainen ulina, että naiset on miehiä alempana ja miehet alistaa naisia. Joopa joo, jos itse ajattelet niin niin ehkä sitten.

- Ei ollut pinnallinen eikä ulkonäkökeskeinen

Kirjoitin menneessä aikamuodossa koska olen käytännössä ainakin tällä haavaa katkaissut välini häneen. Mutta ihan kiva huomata, että on asioita, joita kykenen myös arvostamaan. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- öööh....

et sitten muuta....?

AP.

Yritin kovasti keksiä jotain.

Hei, jos mä keksin kyllä säkin siihen pystyt!

T: nro 3 jonka kaunis äiti ei ikinä huutanut tai hakannut meitä mutta vähempää ei olis lapset voineet kiinnostaa. Muodon vuoksi meidät ruokki. Ja koska hän ei ole ikinä kivuissa, kukaan muu ei myöskään ole. Olen melko varma, että lantioni murtui 13v mutta hoidettiinko sitä? Ehei. Esimerkillä näytti, että vain heikot valittaa. Vaikka kutsuisi itse meidät kylään, pöydän kattamisen jälkeen vetäytyy omaan huoneeseen. Seura ei kiinnosta. On mieluummin yksin.

Vierailija

En keksi mitään, mutsi hylkäsi lapsensa kun olin 10v.
Vanhoja kuvia olen katsonut, itse olen kuvissa iloinen pieni lapsi ja mutsi aina ilmeetön tai ehkä jopa kiukkuinen.
Faijastakin tuli -90-2000luvun vaihteessa umpi juoppo ja en siltä mitään viitsi kysellä.
T.m40v

Vierailija

Ööööh.

No, hän on hyvä käsitöissä.
Lapsena luulin, että hän oli myös hyvä ruoanlaittaja, aikuiseksi kasvettuani tajusin ettei niin ole.

Alkoholi aika usein kiinnosti enemmän kuin lapset.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat