Nolo ongelma, kostun liikaa...

Vierailija

Mä en kohta kehtaa hypätä kenekään kanssa sänkyyn kun mä kiihottuessani kostun ihan liikaa. (kiihotun tosi helposti jo tuhmista ajatuksista.) Jos alkaa olla seksisävytteistä touhua, niin mä aivan valun! Mulla tulee pikkareista läpi ja jos housut jalassa, niin melkein kuin kusisin housuun ja mä en 100 varmasti kuse vaan kostun ihan mahdottomasti. Eilenkin baarissa kun tapasin mukavan miehen jo jutellessa hänen kanssaan valuin niin että pikkuhousut kastui läpi ja leggareihin tuli läntti haaroihin. Myöhemmin illalla kun tanssittiin ja  tunsin että miehellä seisoo, hän piti kättään pepullani mekkon päällä ja toisella kädellä hyväili selkääni, silloin olin seota. Olin niin kiihottunu koko tanssin ajan että valuin kirjaimellisesti reisille. Tanssien jälkeen menin vessaan vähän kuivailemaan ja lähdin pois baarista nolotti niin paljon, kun olo oli ihan "kuset housussa". Sekstatessakin mä valun ihan kauheasti ja nolottaa. Märkä menee patjaan asti jos ei oo pyyhettä alla.

Onkohan kellään muulla samaa ongelmaa? Olisiko tuohon jonkinlaista lääkehoitoa?

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Hei mulla on vähän samantapainen ongelma, eli huomaan kiihottuessani että kostun niin paljon, että pikkuhousut tuntuu märiltä ja välillä pitää käydä vessassa pyyhkimässä. Sama sängyssä seksiä harrastattaessa vaikka kävisin pissalla ennen niin tuntua ihan samalta kuin pissa valuisi ja poikaystävä on sanonut, että hän sormettaessa tuntee kun pirskahtelen nautinnosta hänen kädelleen :D saahan sitä lakanoita olla vähän väliä pesemässä, mutta poikaystävästäni tuo on vain kuumaa eikä haittaa häntä yhtään. :)

Vierailija

Minustakin tuo on vaan hyvä juttu, miehet varmasti pitävät noin innokkaasta naisesta : ) Jos kovasti haittaa julkisilla paikoilla niin laita baari-Ilkan ajaksi minitamponi tai muu suoja.

Vierailija

Ymmärrän, että ongelma on nolo, mutta myönnän silti olevani kade. Nimim. eräs joka ei kostu sitten millään, ei sängyssä eikä muuten.

Resiprookkinen
Seuraa 
Liittynyt24.10.2015

Ongelma on lähinnä psyykkinen. Miehen kannalta erinomaista, jos luistaa hyvin. Veikkaan, että kun harrastat enemmän seksiä, ongelma korjaantuu.

Niin paljon on eläin ihmistä viisaampi, että se ei ota enempää kuin tarvitsee. Ihminen ei edes tiedä, mitä tarvitsee.

Vierailija

Mäkin kostun seksin aikana tosi paljon. Pelottaa, ettei miehestä tunnu miltään, kun oon niin liukas :( Lisäks seksin jälkeen tuntuu tosi ällöttävältä, kun alapää on ihan limanen. Toki käyn vähintään pienellä pesulla sen jälkeen, mutta jotenkin se tuntuu sen pesunkin jälkeen.

Vierailija

Itsellä on tosi runsas valkovuoto ja ei tarvitse edes kiihottua kun tuntuu että hulahtaa, seksistä puhumattakaan. Käytän tosi usein siis pieniä pikkuhousunsuojia niin ei tule länttejä housuihin ja tarvitse olla märissä pöksyissä.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat