Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko naisella nännipihan ympärillä kasvavat karvat oksettavia erotiikantappajia?

Vierailija

Tuli vaan mieleen.

Sivut

Kommentit (51)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Nehän kannattaa nyppiä pois niin ei tarvi miettiä oksettaako vai ei.

Hienosti kiersit kysymykseen vastaamisen.

Vierailija

Eivät yksittäiset, mutta jos pitkät kiharaiset karvat eivät ole silmämääräisesti laskettavissa niin mielestäni kyllä. Silloin tosin kannattaa mennä lääkäriin.

Resiprookkinen
Seuraa 
Liittynyt24.10.2015

Hirmuisen pitkät nännit tai karvat nännipihassa ovat erotiikan tappajat.

Niin paljon on eläin ihmistä viisaampi, että se ei ota enempää kuin tarvitsee. Ihminen ei edes tiedä, mitä tarvitsee.

Vierailija

Ei ainakaan meillä. Mulla on karvoja, koska olen tumma ja suht karvainen. Mies ei varmaan ole niitä edes nähnyt tai sitten sille ei merkkaa luonnolliset asiat toisessa ainakaan ongelmaa. Kannattais ehkä vähän löysätä sitä pipoa, jos jollekin se on ongelma, että niitä on.

Vierailija

endis kirjoitti:

Hirmuisen pitkät nännit tai karvat nännipihassa ovat erotiikan tappajat.

Sun "kuvas" ja hieno ajatelmasi ainakin ovat. 

Vierailija

Mun piti just kans kysyä että miten tiuhaan nypitte niitä, vai saavatko rauhassa kasvaa usean sentin mittaisiksi? Itse nyppäilen silloin kun sormilla saa helposti otteen.

Vierailija

Siis miksi naiset haluaa olla vapaaehtoisesti jotain viidakosta repäistyä villinaisia? Nännikarvatkin annetaan kasvaa valtoimenaan muista karvoista nyt puhumattakaan. Helppohan ne muutamat karvat on nyppäistä pois silloin tällöin. Olen nainen itsekin ja kainalo- ja nännikarvat eivät kyllä ole yhtään naiselliset, ne huolehdin pois ehdottomasti aina, myös hennot "viikset" poistan ylähuulen päältä. Myös säärikarvat ja alapään pyrin pitämään siisteinä, alkaa ällöttävän jos on hetken sheivaamatta. En ymmärrä miten te muut pystytte olemaan karvoinenne ja tuntemaan itsenne naisellisiksi kun tummat karvat puskee bikinirajasta ja sääristä sukkahousut jalassakin. Yäk.

Vierailija

Tappaa erotiikan, miksi niitä ei voi poistaa. Itse en ole karvainen nainen, olen vaalea, ja vasta nyt osaan arvostaa tätä, ei ole villasukat jalassa omasta takaa koskaan, kehtaan paljastaa sääret missä vain, milloin vain. Jollain vaikuttaa oleva hirsutismiä, googlaa ellet tiedä. 

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat