Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sain tietää, että miehelläni on instagram-tunnus. Mainitsin siitä sitten hänelle. Seuraavana päivänä en päässytkään näkemään kuvia - "Käyttä...

Vierailija

Onko tähän mitään hyvää selitystä? Mikä tuo instagram oikein on? Olen kyllä kuullut siitä mutta en tiedä mikä sen idea on, hakeeko siellä jotkut seuraa? Onko ylipäätään mikään seuranhakusivusto?

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

No ei todellakaan ole mikään seuranhakusivusto...

Mikä sen idea on? Ja miksi mies sitten koki tarpeelliseksi piilottaa tunnuksen minulta?

Vierailija

Se on valokuvien jako paikka. Ei haeta seuraa. En tiedä miksi mies salasi sinulta tunnukset. Ehkä kokee sen henkilökohtaiseksi asiaksi. Saattaa seurata kauniita naisia siellä.

Vierailija

Insta on kuvapalvelu. Kokeile hakea googlella miehesi insta tunnuksilla. En noista nyt niin tiedä, mutta jotai instidy jne palveluita on johon olen päässyt näkemään vaikken instaa nää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Insta on kuvapalvelu. Kokeile hakea googlella miehesi insta tunnuksilla. En noista nyt niin tiedä, mutta jotai instidy jne palveluita on johon olen päässyt näkemään vaikken instaa nää.

Siis laita hakusana insta "miehesitunnus"

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sen idea on? Ja miksi mies sitten koki tarpeelliseksi piilottaa tunnuksen minulta?

Siellä seurataan ihmisiä (tuttuja tai sitten niitä keillä on kiinnostavia kuvia) ja tykkäillään kuvista ja jaetaan omia kuvia. Jos laittaa käyttäjänsä yksityiseksi, niin et voi nähdä ketä hän seuraa ellet itse seuraa häntä. Ehkä se on se syy miksi laittoi yksityiseksi?

Tee feikkitunnus ja ala seuraamaan miestäsi niin näet sisällön. :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän varmaan seuraa jotain muita naisia siellä ja juttelee heille.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Komppi tälle. Satavarmasti sillä on salailtavaa. Koitas nyt kysellä siltä mieheltäs lisätietoja ja älä luota kovin sokeasti enää. Luultavasti just seuraa jotain naisia siellä ja tykkäilee niiden kuvista ja kommentoi. Sellasta piiloflirttiä. Eihän se välttämättä oo johtamassa mihinkään muuhun mutta en kyllä itse hyväksyis mieheltä tollasta käytöstä kun selkeesti on salailtavaa.

Vierailija

Ei kuulosta siltä, että kyseessä on mieheSI. Joku äijä, joka majailee teillä, mutta ei hän sinun ole, jos et saa edes nähdä hänen valokuva-albumiaan. Sehän instagram itse asiassa on. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Komppi tälle. Satavarmasti sillä on salailtavaa. Koitas nyt kysellä siltä mieheltäs lisätietoja ja älä luota kovin sokeasti enää. Luultavasti just seuraa jotain naisia siellä ja tykkäilee niiden kuvista ja kommentoi. Sellasta piiloflirttiä. Eihän se välttämättä oo johtamassa mihinkään muuhun mutta en kyllä itse hyväksyis mieheltä tollasta käytöstä kun selkeesti on salailtavaa.

Kiitos vastauksesta.
Jos näin on niin mitähän hän hakee tällaisella piiloflirtillä? Etsii jotain parempaa kuin minä? Vaiko vain buustaa egoaan? Ap

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat