Tää on jo toinen kerta kun mies sanoo mulle ettei voi jatkaa ystävinä suhteen päätyttyä, sillä haluaisi panna minua

Vierailija

Nyt jo toinen ex sanoi näin. Molemmat suhteet siis itse lopetin ja kumpikin miehistä sanoi samat sanat: "en voi olla kanssasi ystävä koska haluan panna sua, ja vaikka susta tykkäsinkin niin ilman seksuaalista vetovoimaa ei olisi ollut niin mahtavaa kuin mitä meillä oli".
Olenko miehille pelkkä panopuu?

Sivut

Kommentit (38)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ystävyyteen ei kuulu seksi.

Ei niin. Mikä pakottava tarve miehellä sitten on siihen että jos tapaisimme ystävinä hänen olisi pakko siltikin panna minua? Ap

Vierailija

Miksi haluat roikkua entisissäsi? Etkö uskalla laittaa kerrasta poikki, vaan yrität jotakin ihmeen "ollaan vain ystäviä" -linjaa? Ymmärrätkö yleensäkään mitä on ystävyys? Kuinka vanha olet?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Miksi lopetat noita suhteitas? Mikä ei toimi?

Toisen lopetin koska hänen näkemyksensä poikkesi omastani (hänen mielestään oli ok katsella muita sillä silmällä vaikka on parisuhteessa kun taas minulla ei ole siihen tarvetta enkä toivo miehenkään olevan sellainen) ja toinen olisi halunnut muuttaa yhteen ja alkaa elää kanssani kuin normaalit aikuiset ihmiset. Ap

Vierailija

Ap: puhuu asiaa. Minäkin dumppaan naisia ja sitten kutsun heitä aina kotiini jossa uusin tyttöystäväni kokkaa "kaveriporukalleni"

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluat roikkua entisissäsi? Etkö uskalla laittaa kerrasta poikki, vaan yrität jotakin ihmeen "ollaan vain ystäviä" -linjaa? Ymmärrätkö yleensäkään mitä on ystävyys? Kuinka vanha olet?

Ystävyys on sitä että kaksi ihmistä ovat usein tekemisissä, juttelevat kaikesta ja tekevät yhdessä asioita. Minulla ei ystäviä ole ollut enää moniin vuosiin. Olen vähän vajaa 30 v. Molemmat exäni sanoivat että olen kuin pikkutyttö. Ja että elän haavemaailmassa. Se pitää paikkansa. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei niin. Mikä pakottava tarve miehellä sitten on siihen että jos tapaisimme ystävinä hänen olisi pakko siltikin panna minua? Ap

Miksi tämä on saanut alapeukkuja? Tarkoitan kysymykselläni sitä että eikö aikuinen mies pysty hallitsemaan itseään, eli mikä siinä olisi mahdotonta olla panematta jotakuta? Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisen lopetin koska hänen näkemyksensä poikkesi omastani (hänen mielestään oli ok katsella muita sillä silmällä vaikka on parisuhteessa kun taas minulla ei ole siihen tarvetta enkä toivo miehenkään olevan sellainen) ja toinen olisi halunnut muuttaa yhteen ja alkaa elää kanssani kuin normaalit aikuiset ihmiset. Ap

Miksi haluat erota miehestä, joka haluaa muuttaa yhteen kanssasi ja elää normaalisti? Ja jos et kerran halua muuttaa hänen kanssaan yhteen niin miksi pitäisi pysyä ystävinä...?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: 

Vierailija kirjoitti:

Miksi tämä on saanut alapeukkuja? Tarkoitan kysymykselläni sitä että eikö aikuinen mies pysty hallitsemaan itseään, eli mikä siinä olisi mahdotonta olla panematta jotakuta? Ap

Niin mutta kun hän haluaa enemmän. En usko, että haluaa VAIN seksiä. Mutta enemmän kuin lässynlää jutustelu.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluat erota miehestä, joka haluaa muuttaa yhteen kanssasi ja elää normaalisti? Ja jos et kerran halua muuttaa hänen kanssaan yhteen niin miksi pitäisi pysyä ystävinä...?

En halua asua kenenkään kanssa. En pysty normaaliin arkeen tai esittämään aikuista jollainen en ole. En varmaan koskaan kasva aikuiseksi.
Haluaisin pysyä ystävinä jotta voisimme nähdä ja tehdä asioita mitä ystävät tekevät, minulla ei ole ystäviä. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: 

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua asua kenenkään kanssa. En pysty normaaliin arkeen tai esittämään aikuista jollainen en ole. En varmaan koskaan kasva aikuiseksi.
Haluaisin pysyä ystävinä jotta voisimme nähdä ja tehdä asioita mitä ystävät tekevät, minulla ei ole ystäviä. Ap

Missä asut? voin olla ystäväsi. Kuulostat niin sekaisin olevalta, että uskoisin viihtyväni seurassasi ilman seksiäkin

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat