Kiihotuin fysioterapeutilla - normaalia??

Vierailija

Kävin tässä ensimmäistä kertaa fysioterapeutilla, enkä tiennyt mitä odottaa. Ajattelin että saisin venyttelyvinkkejä jne. Noh, fysioterapeutti oli nuori, suunnilleen mun ikäinen mies ja alkukysymyksien jälkeen pyysi riisuutumaan alusvaatteille. Ongelmani on siis alaselässä, tarkemmin sanottuna pakaroiden/häntäluun korkeudella. Fyssari pyysi makaamaan hierontapöydälle ja lopulta veti jopa mun alushousut alemmas jotta sai paineltua kipeistä kohdista takapuolesta, ja pysyi niissä asennoissa, lähellä mua aika pitkään. Tyyppi oli todella asiallinen ja ammattitaitoinen, eikä tilanteessa ollut mitään epäilyttävää, mutta mulle jäi siitä omituinen olo koska oon ollut vuosia parisuhteessa eikä mua ole paljaasta takapuolesta koskenut kukaan muu kuin poikaystäväni vuosiin, ja huomasin pitäväni ja jopa kiihottuvani vähän siitä. Ja sitten myöhemmin mulle tuli huono omatunto tästä :D Jotenkin tuo tilanne on pyörinyt mielessä.. Fyssari oli söpö ja vaikutti vähän hermostuneelta itsekin. Kuulostaako teistä normaalilta, tai onko teillä ollut samanlaisia kokemuksia? En saa tuota tilannetta mielestä, ihan omituista :D

Kommentit (11)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on huoraamiseen ja pettämiseen taipuvaiset geenit. Et ole tyttöystäväainesta. Deal with it.

Hehheh. Lähinnä tarkoitin siis että onko muilla fyssari koskenut noin "alas" ja vetänyt alushousuja alemmas jne :D

ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on huoraamiseen ja pettämiseen taipuvaiset geenit. Et ole tyttöystäväainesta. Deal with it.

Hehheh. Lähinnä tarkoitin siis että onko muilla fyssari koskenut noin "alas" ja vetänyt alushousuja alemmas jne :D

ap

Toki. Sen takia mainitsit fyssarin olevan söpö ja että tilanne pyörii mielessäsi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Toki. Sen takia mainitsit fyssarin olevan söpö ja että tilanne pyörii mielessäsi.

Sulta meni nyt mun pointti ihan ohi.

ap

stadin kundi

Olen mies ja mulla on nyt nainen fyssarina,ennen on ollut miehiä minkä käsittelyssä on koskenut niin että melkein taju lähtenyt pahimmillaan.

Tuo nainen on useita kertoja hieronut alaselästä perseen kautta reiteä pitkin,sen kosketus on ihan toisenlainen kuin miehillä ja tuntee herkästi kipeimmät ja jumisimmat paikat,en koe siinä mitään kiihottavaa,mutta kun ollaan jumpattu ja se on näyttänyt miten liikkeitä pitäisi tehdä oikein,on mielessä käynyt miltä sen kanssa paneminen tuntuisi,sen verran hyvin sillä on lihashallinta hanskassa.

on myös erittäin mukavan tuntuinen ihminen,eikä huonon näköinenkään,erittäin kauniit hiukset,joskus vähän nöpöttänyt nappulatkin vaatteiden läpi.

ei vaan mahda mitään että mielessä käy kaikenlaisia asioita enkä ikinä uskaltaisi mitään ehdotella tai vastaavaa ettei vaan meidän hyvät välit menisi pilalle tai kieltäytyisi hoitamasta.

Vierailija

Mä en pysty käymään edes hierojall kun alkaa mielikuvitus laukkaamaan. Viimeks makasin hierontapöydällä selälläni ja mieshieroja tuli seisomaan viereeni niin, että jos olisin kääntänyt pääni niin olisin tuijottanut suoraan hänen etumustaan. Mietin vaan että jos kääntäisin katseeni ja häm vähän raottaisi housujaan ...

ihan kamalaa! 

Ja se että hieroo tietyistä paikoista. Vaikka se attuukin, siltiZ 

Vierailija

Oksettavaa. Toi on kyllä seksuaalista häirintää, kyllä kaikilla pitää olla turvallinen työpaikka ja oikeus tehdä työnsä ilman et joutui tahtomattaan osallistumaan johonkin irstailuun. Hävetkää.

Vierailija

No mun osalta ei ainakaan ollut irstailua, olin niin hämilläni koko ajan ja itsehän siinä melkein alasti olin fyssarin käskystä :D ei tulis mieleenkään ehdotella mitään. 

ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Oksettavaa. Toi on kyllä seksuaalista häirintää, kyllä kaikilla pitää olla turvallinen työpaikka ja oikeus tehdä työnsä ilman et joutui tahtomattaan osallistumaan johonkin irstailuun. Hävetkää.

No ei sille vaan voi mitään että tuntuu hyvälle ja kiihottuu. En todellakaan, ikinä, tekisi MITÄÄN ...

terv. selällään makaava

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat