Tussaan lohikäärmettä :3

Palstapiirtelijä

Mitäs mieltä olette? On siis vielä kesken, teen sitä parhaillaan
http://aijaa.com/pb6Yow

Sivut

Kommentit (19)

Palstapiirtelijä

Vierailija kirjoitti:

Hieno :) Oot taitava

Kiitos :D Katsoin kylläkin mallia "<:D Mä kun en lohiksia niin kauheasti kuitenkaan piirtele

just....

ja tohon keskikertaisuuteen tarvitsit mallia ?? tussasu alle keskiverron..mikä sun kuvis numero on ? itellä 10 koko koulu ajan..eikä tarvitse päteä...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

ja tohon keskikertaisuuteen tarvitsit mallia ?? tussasu alle keskiverron..mikä sun kuvis numero on ? itellä 10 koko koulu ajan..eikä tarvitse päteä...

Mikä hitto sun ongelma on?

Palstapiirtelijä

Vierailija kirjoitti:

10 minullakin. Ja kukakohan tässä pätee? Annan pikku vinkin: jos menet peilin eteen niin se katsoo sinua sieltä takaisin

Palstapiirtelijä

Vierailija kirjoitti:

Enkä edes kopioinut tuota, jos niin luulette, vaan katsoin mallia lähinnä asentoon ja joihinkin pikku kohtiin, piirsin ison osan omasta päästäni. Eivätkä kaikki ole yhtä hyviä piirtämään. Ihmisiä on eri tasoisia, jos et sitä sattunut tietämään.

Palstapiirtelijä

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä sun pitäisi mennä johonkin muualle. Tämä palsta ei ole ikäisiäsi varten.

Tiedän että olen aika nuori tänne palstalle, kun keski-ikä on 30-50, mutta ei mulla ole tällä hetkellä oikeen mitään muutakaan paikkaa. Gosussa olin ennen ku se muuttu maksulliseks, se oli kiva paikka vaikka yp:t oliki vähän peestä. Demiin en mene koska liian pinnalliset jutut, sama juttu kaikissa palstoissa joissa on paljon teinejä. Ylilauta ja kaksplus on ehdoton nou. Gootti.netiin olen harkinnut liittyväni, mutta en ole vielä ainakaan saanut sinne tehtyä tunnuksia, joten joudutte valitettavasti vielä nauttimaan seurastani (huom. sarkasmi)

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat