Onko täällä ketään (wannabe-) ihmisasiantuntijaa paikalla? Miksi kaverini tekee tätä....

Vierailija

Olen itse nyt ollut sinkkuna pitkän tovin ja toisinaan olen vailla sutinaa, ja saan huomiota miehiltä milloin missäkin. Noh, ongelmaksi on muodostunut eräs ystävä joka onkin huomattavan mustasukkainen tästä saamastani huomiosta. Ennen tätä ongelmaa ei ollut vaan meillä oli kivaa yhdessä ja miehet parveili hänen ympärillään hänen ollessa sinkku, mutta itse olin pitkässä suhteessa. Tämä on alkanut kun hän on nyt omassa suhteessaan ollut jonkin aikaa ja itse olen eronnut eli tavallaan palikat on vaihtanut paikkaa. Kuulen milloin olevani mikäkin lutka vaikka en sillä tavoin edes käyttäydy, ja milloin saan kuunnella hänen valitustaan siitä kun olen "jättänyt hänet yksin" kun olen keskustellut jonkun miehen kanssa tämän kaverin läsnäollessa... Oi miksi, oi miksi. Olen kysynyt mutta ei ota kuuleviin korviinsakaan, aina vastaukseksi tulee "No sori, mä nyt reagoin vähän liiotelluksi, unohdetaaks jo?!".  En tiedä voinko tämän asian vuoksi tavata tätä kaveria (enenn ollaan oltu hyviäkin ystäviä...) enää, minulla on tosiaan tunne että hän on niin kilpailuhaluinen ihminen että nyt kun palikat on vaihtanut paikkaa ja minä olen vapaa deittailemaan ja hän on tavallaan kiinni suhteessaan niin hän tuntee jonkin sortin alemmuuden tunnetta tästä asiasta? vai olenkohan väärässä... Raastavaa tämä on, todella. En vain ymmärrä millään mikä niin mättää, vai mättääköhän tässä ihmisessä itsessään niin kovin? 

Kommentit (1)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat