Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaveri tekee oharit lähes joka kerta

Vierailija

Mulla on yksi kaveri (entinen koulu- ja työkaveri), joka tekee lähes poikkeuksetta oharit ja katoamistempun, kun on sovittu jokin tapaaminen. Ei ole väliä sillä, onko kaveri itse ehdottanut tapaamista vai olenko minä (itse en tämän takia yleensä ehdotakaan mitään)! Nykyisin en edes jaksa enää miettiä omia menojani sen mukaan, ollaanko näkemässä, kun kaverista ei yhtäkkiä taas tyyliin viikkoon kuulu mitään, eikä peruuta koskaan tuloaan vaikka minusta se olisi asiallista!

Minkälainen ihminen teidän mielestä tekee näin? Muuten kyseessä on todella kiltti ja mukava ja työssään hyvin tunnollinen ihminen. On hyvässä parisuhteessa, mutta terveys reistailee jonkin verran. Onko teillä tällaisia kavereita? En kysy siksi, että haluaisin "jättää" ystäväni tai mitään, mutta vaan ihmettelen kovasti!

Kommentit (5)

Vierailija

En pitäisi enää yhteyttä. En myöskään suostuisi sopimaan tapaamisia. Jos toinen "ihmettelee" miksen suostu näkemään, valehtelisin kiireistä tms.

Vierailija

En ehdottaisi tapaamisia enkä kommentoisi hänen ehdotuksiaan. Korkeintaan vastaisin, että no katsotaan...

Mulla on yksi kaveri ollut sellainen, joka teki ohareita. Ehdotti itse leffaa ja perui 5min ennen sovittua tapaamisaika, jolloin itse olin jo paikalla tai matkalla sinne. Joskus myöhästyi sovitusta tapaamisesta tunnin eikä vastannut puhelimeen tai tekstiviesteihin. Lopetin tapaamiset. hänkin muka kiltti. Mun mielestä kyse oli vallan käytöstä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat