Miksi jotkut luulevat, että lihavat ovat kiinnostuneita toisista lihavista?

Vierailija

Itse olen hieman ylipainoinen, vatsakas mies. Jostakin syystä tulin ajautuneeksi lukioaikaisten kaverieni kanssa keskusteluun naisihanteista. Jotkut kaverini kummastelivat aika suorasukaisestikin, kun sanoin viehättyväni lähes yksinomaan hoikista, jopa laihoista naisista. Ihan niin kuin lihavat pitäisivät automaattisesti lihavuutta viehättävänä!

Luulisi kavereiden osanneen päätellä naismakuni jo naisystävieni perusteella. Nämä kun ovat kaikki olleet hoikkia brunetteja.

Sivut

Kommentit (41)

Vierailija

Tämä ilmiö on vielä laajempikin. Aika monet nimittäin kuvittelevat, että ihmisten romanttiset vetotekiät menevät täysin symmetrisesti ristiin: nörttimäiset runopojat pitävät nörttimäisistä runotytöistä, salikissat salikolleista, ulkoilmahipit toisista ulkoilmahipeistä.

Näinhän asia ei ole. Hoikalle ihmiselle voi toisen kroppa olla ihan samantekevä, kunhan tämä on älykäs ja herkkä. Toiselle taas älykkyys on toisarvoista, kunhan kroppa on jumalainen. Ja kaikki mahdolliset yhdistelmät näistä.

Vierailija

Koska se on sama harha kuin se, että köyhää kiinnostaisi toinen köyhä.

Ihmiset lopulta pariutuvat pitkältä samantasoistensa kanssa: tulotaso, sosiaaliluokka, koulutustaso, hyvännäköisyyden aste, jne. Ei tarvitse olla einstein lukeakseen tätä totuutta esittäviä tilastoja.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Koska se on sama harha kuin se, että köyhää kiinnostaisi toinen köyhä.

Ihmiset lopulta pariutuvat pitkältä samantasoistensa kanssa: tulotaso, sosiaaliluokka, koulutustaso, hyvännäköisyyden aste, jne. Ei tarvitse olla einstein lukeakseen tätä totuutta esittäviä tilastoja.

Juu, mutta hoikkuus tai lihavuus on vain yksi tekijä. Ei se määritä yksinään kenenkään "tasoa". -ap

Vierailija

En tiedä. Sen tiedän, että mua pokaavat miehet ovat lihavia. Joskus oikein huomaa, kun silmissä läikähtää onnenkirkkaus. "Nyt mua lykästää, kun on yhtä läski muija vastassa".

Joo, ei kiitos. Nää läskit kuuluu yhdelle komeelle normaalipainoiselle miehelle.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Koska usein lihava voi saada vain toisen lihavan. Lihavat kun ei ole kauhean suosittuja parisuhdemarkkinoilla.

Jaa. Ei pidä kyllä minun kokemusteni perusteella paikkaansa. -ap

Vierailija

No ehkä tässä on se, että harvemmin hoikat naiset kiinnostuvat lihavista miehistä. Kai jotenkin oletetaan, ettet välitä niinkään ulkomuodosta ja tykkään laittaa ruokaa tyttöystävän kanssa. Yleensä lihavat ajautuvat toistensa seuraan ja kun toinen laihtuu, tulee usein ero jostain syystä. Yleensä se hoikka lähtee muualle.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Koska usein lihava voi saada vain toisen lihavan. Lihavat kun ei ole kauhean suosittuja parisuhdemarkkinoilla.

Useimmiten noin on etenkin naisten kohdalla. Ja joo, tähän tulee varmasti ne superlihavat naiset, jotka kertovat miten heidän miehensä on lihaskimppu ja superkomea +180cm, mutta tosiasiassa lihavat naiset ovat alakynnessä parisuhdemarkkinoilla.

Vierailija

Varmastikkin juuri sen takia, koska et ole ollut kiinnostunut bodaamaan omaa kroppaasi, niin miksi välittäisit millainen kroppa puolisolla on.

Vierailija

Olen laiha nainen ja pidän alottajan kaltaisista miehistä. En ole koskaan viehättynyt lihaksikkaista miehistä. Vastakohdat viehättää vai miten se meni :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kun olin hoikka, mua lähestyi vain lihavat miehet. Nyt kun olen ylipainoinen, mua lähestyvät hoikat miehet.
Mistäköhän johtuu? :D

Mulla toisinpäin. Ylipainoisena vain lihavat miehet, nyt kun olen hoikka: hoikat tai treenaavat miehet (lihaksikkaat). 

Vierailija

Ei me nii ajatella mutta toivotaan kyllä. Ällöä ku läski nainen yrittää iskeä. Sitä voi haistaa sen eltaantuneen hien ihopoimujen alta vaikka kuinka rexonaa olisi.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat