Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka pahasti on luvallista suuttua jos joku vittuilee

Vierailija

? Mikä on raja, mitä saa tehdä

Kommentit (9)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kuinka pahasti vittuilee?

No se voi olla tippa mereen, mutta se tippa voi aiheuttaa tsunamin. 

Vierailija

No käsiksi ei saa käydä.

Ja henkilökohtaisuuksiin ei kannata liikaa mennä.

Samalla mitalla voi antaa takasin.

Vierailija

Jos kohdeyleisö pelästyy tai ei enää uskalla esittää mielipiteitään niin sillloin on raja ylitetty.

Raivoaja ei sitten enää saa lähipiiriltään rehellisiä mielipiteitä. Mm. Jorma Ollilan kerrotaan Nokiassa raivonneen asiat tähän malliin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

No käsiksi ei saa käydä.

Ja henkilökohtaisuuksiin ei kannata liikaa mennä.

Samalla mitalla voi antaa takasin.

Vähäkään älykäs ei anna samalla mitalla takaisin. Ihan senkin takia että ei kykene alentumaan apinan tai mun raivoavan eläimen tasolle.

On täysin poissuljettu mahdollisuus tuo "Samalla mitalla takaisin". Kaikki ei vaan taivu typeryyksiin. Onhan älytöntä lähteä kilpaan siitä että kumpi on typerämpi.

Vierailija

Erään psykologin mielestä kaikki reaktiot ovat normaaleja missä tahansa tilanteessa. Sivullisten kannalta on tietysti suotavaa ettei kaikki nyt aivan täysin kilahda ja räjäytä koko maailmaa. Minun mielipide: saa suuttua niin pahasti kuin haluaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Erään psykologin mielestä kaikki reaktiot ovat normaaleja missä tahansa tilanteessa. Sivullisten kannalta on tietysti suotavaa ettei kaikki nyt aivan täysin kilahda ja räjäytä koko maailmaa. Minun mielipide: saa suuttua niin pahasti kuin haluaa.

ahhhh, mä sain just henkisen orgasmin, kiitos, olet fiksu -ap

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat