Pitkä nainen on turn off

Vierailija

Pitkät nainen yli 170cm on ehdoton turn off. Pitkät naiset nyt on vaan rumia ja miehekkäitä. Kyllä naisen pitää olla pieni ja siro. Pieni on kaunista.
t. Keskimittainen mies.

Sivut

Kommentit (32)

Vierailija

Mun mielestä pitkät naiset on kauneinta ikinä, varsinkin jos osaa kantaa vartensa hyvin eikä häpeile pituuttaan. Olisinpa itsekin pitkä. :D

Vierailija

Mä oon mun miestä paljon pidempi. Tavattiin aikanaan, kun tehtiin molemmat mallintöitä, mikä on musta aika lystikästä. Mies on hikiseen 170 pitkä ja mä yli 180. Mun oli pakko olla pitkä, että sain töitä. Miehen ei niinkään. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Pitkät nainen yli 170cm on ehdoton turn off. Pitkät naiset nyt on vaan rumia ja miehekkäitä. Kyllä naisen pitää olla pieni ja siro. Pieni on kaunista.
t. Keskimittainen mies.

Pidin joskus nuorempana lyhyitä miehiä huvittavina ihan tahtomattani. Alkoi vaan naurattaa. Onneksi kasvoin aikuiseksi ja näen nykyään ihmiset muutenkin kuin pitkinä tai pätkinä. Pitkäkin nainen voi olla siro ja vaikkei olisikaan, niin ei se kauneutta vähennä. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa ap kärsiä alemmuuskompleksista. :D

T. N178 cm

Ja sinä taidat kärsiä ylemmyyyskompleksista?

En minä millään tavalla kärsi. Ihan olen tyytyväinen olooni. Ja pituuteeni.

T. N178 cm

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

t. Keskimittainen mies.

Sinun mielestä kullisikin on ilmeisesti kaunis.

Vierailija

Olipas taas yleistys. :D Olen pitkä ja hoikka nainen, mutten mitenkään siro (en kyllä erityisen raamikaskaan), mulla on isot kädet ja jalat. Silti saan jatkuvasti kuulla olevani kaunis. Ja kun tällä pituudella (179 cm) käytän toisinaan 10 cm:n korkojakin, niin aika usein miesten päät kääntyvät, eikä ilmeissä ole nähtävissä inhoa tai vastenmielisyyttä. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

t. Keskimittainen mies.

Olet lyhyt nainen.

100% varma tästä.

Todennäköisesti et ole lihava. Olet ehkä keskivertoa paremman näköinen mutta lyhyt.

Vierailija

Miss Universum -voittajat 2010-luvulla:

2014 Paulina Vega, Kolumbia, 178 cm;

2013 Gabriela Isler, Venezuela, 179 cm;

2012 Olivia Culpo, USA, 170 cm;

2011 Leila Lopes, Angola, 179;

2010 Ximena Navarrete, Meksiko 174 cm.

Ei muuta kuin ap kisoihin pesemään tällaiset miesmäiset naiset. Nainenhan sinäkin nimittäin olet, tosin aika lyhyt sellainen.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat