Mies kysyi "Mikset sä näytä samalta kuin venäläiset naiset"

Vierailija

Kävimme Venäjällä hänen serkkunsa luona ja siellä näki paljon naisia, joilla silikonit, hiustenpidennykset, tekoripset, minihameita ja tissitoppeja. Itsekin meikkään ja olen hoikka, valitettavasti pienirintainen. Nyt kysyi noin. En osannut vastata mitään, lähdin ja olen nyt ystävän luona.

Sivut

Kommentit (30)

Vierailija

Kysy mieheltäsi, voisiko hän kustantaa sinulle kaiken tuon -niinhän ne venäläiset naisetkin tekevät, elävät rikkaan miehen kustannuksella. Jos miehelläsi ei ole varaa, turha odottaa mitään takaisinkaan.

Vierailija

Mikset kysynyt mieheltäsi, mikset sinä ole miljonääri? Miehethän nuo sielläkin silikonit kustantaa ja muutenkin elämän rahoittaa, ei ne naisten omilla tuloilla ja aloitteesta tule. Käske miehesi rikastua, ennen kuin kyselee sinulta moisia!

Mutta jos et omana itseäsi kelpaa, heivaa sellainen mies takavasemmalle. He's not worth it.

Vierailija

Mä en ihan oikeasti halua pariutua koskaan, en nykymaailmassa... Minä en vaan jaksa tuollaista pinnallista maailmaa, jossa parisuhteessakin ihmisen arvo on lähinnä ulkokuoressa.

Minä itse olen sellainen vanhanaikainen, että ajattelen että tärkeintä on henkinen yhteys, että arjessa sovitaan yhteen ja että saa yhä syvemmin tutustua toiseen, hienoon ihmispersoonaan. Seksikin on osa parisuhdetta, mutta ei minulle pääosa. Eikä minulla seksi edes liity juuri ulkomuotoon - jos tykkään toisesta syvästi ihmisenä, seksikin maistuu huolimatta siitä että ulkonäkö ei mitenkään kiihottaisi sinänsä. Ja varsinakan asiaan ei minusta mitenkään kuulu mitkään oman statuksen kohottamiset näyttävällä tai varakkaallta tms. kumppanilla, vaan tosiaan parisuhde on kahden toisiaan rakastavan ihmisen keskinäinen asia.

Tällaisena vanhanaikaisena olen päätynyt siihen että todennäköisesti olen yksin loppuikäni, ja se on minulle mieluisampi vaihtoehto kuin alkaa kilpailla toisia naisia vastaan "miesmarkkinoilla" yrittämällä tehdä itsestäni näyttävämpi ja sitten suhteeseen päästyäni pelätä vanhenemista ja ulkonäön rupsahtamista vimmaisesti, koska jos ulkonäkö oli suhteen perusta, niin mitä suhteelle käy kun se iän myötä vääjäämättä rupsahtaa?

Vierailija

Voit vastata että sinä et ole venäläinen.

Pyydä miestä sanallisesti kuvailemaan miltä venälaiset naiset näyttävät ja kerro sitten kohta kohdalta miksi juuri sinä et kuvausta vastaa. Vaikkapa silikonitissit > et halua (tai et voi ) ottaa silikoneja jne.

Vierailija

Kyllä minunkin mieheni joskus aina suuta soittaa. Harvemmin tosin ulkonäkööni liittyvistä asioista, mutta luonnevikoihini hän usein vetoaa. Vastaan hänelle aina silloin: "Tällaisen sä olet ottanut. Mitäs menit ottamaan. Olisit hyvä ihminen ottanut venäläisen naisen / luontoihmisen / aamuvirkun jne." Tuohon ei koskaan keksi mitään vastaväitteitä, eikä ole minua vielä ainakaan vaihtanut.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Hän on työtön, eli ei hänellä ole varaa tuommoisia maksaa.

Ap

kysy häneltä monellako noista venäläisnaisista on työtön mies. Veikkaan ettei kovin monella.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kysy mieheltäsi, voisiko hän kustantaa sinulle kaiken tuon -niinhän ne venäläiset naisetkin tekevät, elävät rikkaan miehen kustannuksella. Jos miehelläsi ei ole varaa, turha odottaa mitään takaisinkaan.

Ilmeisesti katsottu liikaa Väyrysiä? Vai mikä Väkkärät se nyt olikaan. Eniveis, et kai oikeasti luule, että kaikki venäläisnaiset on naimisissa miljonäärien kanssa? :DDD

Siellä päin ihan normimaatuskakin pitää huolta itsestään, oli miehellä tilillä miljoonia tai vain muutama ruplaa taskussa.

Vinkki: älä syö kuin hevonen 24/7 niin et leviä hallitsemattomasti.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Hän on työtön, eli ei hänellä ole varaa tuommoisia maksaa.

Ap

Olisit vastannut, että "siksi, koska minulla ei ole varakasta miestä, joka kustantaisi ne kaikki". 

Vierailija

Ap:n mies on mitä ilmeisimmin lapsellinen ja ilkeä luonteeltaan. Kaiken lisäksi tämä on työtön, joten ei tarjoa edes rahallisia etuuksia. Onko mies edes hyvännäköinen? Ei kokonaisuutena kuulosta sellaiselta paketilta, jonka mielipiteitä kannattaisi kovin vakavasti ottaa tai josta kannattaisi kovin pontevasti yrittää pitää kiinni. Ellei ap sitten ole henkisesti samalla tasolla kyseisen miehen kanssa, sitähän me emme tuntematta voi tietää.

Vierailija

9, eipä ole tarvinnut katsella mitään, kun tunnen useamman venäläisnaisen ihan omastakin takaa. Eivät todellakaan maksa silikoneja omasta pussistaan. :) Ne, jotka eivät ole rikkaissa naimisissa, eivät myöskään käy kauneusleikkauksissa tai pukeudu kalliisti.

Ja ikävä kyllä kommenttisi hallitsemattomasta leviämisestä meni nyt ihan hukkaan, oma kokoni kun on s. Koetapa ensi kerralla jotakin muuta kuin kateuskorttia. :) -2

Vierailija

Kannattaa muistuttaa miestä myös siitä, että sen lisäksi, että tuo huoliteltu ulkomuoto vaatii rahaa, se vaatii myös aikaa. Eli sen lisäksi, että mies kustantaa lystin, hänelle sopii myös se, että vaimolta kuluu meikkiin, vaatetukseen ja hiustenlaittoon päivittäin tunti tai pari ja hiukset ja meikki saatetaan laittaa kampaajalla/meikkaajalla. Tämän lisäksi nainen käy tietysti kaikenlaisissa hoidoissa, jotka mies myös maksaa. Miehen ei siis kannata rutista naiselle siitä, että aamulla ei voi vain vetää nopeasti vaatteita niskaan ja lähteä, vaan kaunistautumiseen menee aikaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

9, eipä ole tarvinnut katsella mitään, kun tunnen useamman venäläisnaisen ihan omastakin takaa. Eivät todellakaan maksa silikoneja omasta pussistaan. :) Ne, jotka eivät ole rikkaissa naimisissa, eivät myöskään käy kauneusleikkauksissa tai pukeudu kalliisti.

Ja ikävä kyllä kommenttisi hallitsemattomasta leviämisestä meni nyt ihan hukkaan, oma kokoni kun on s. Koetapa ensi kerralla jotakin muuta kuin kateuskorttia. :) -2

Venäjällä taitaa olla sellainen yli 70 miljoonaa naista, joten aika pieni tuo otantasi.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat