Verokortti netissä, mitä vittua tapahtuu?????

Vierailija

Kirjauduin sinne pankktunnuksilla ja tällainen lävähti eteen:

Verohallinnon tietojen mukaan viimeisimmässä verokortissasi on tuloja ja/tai vähennyksiä, joiden vuoksi tilaus käsitellään Verohallinnossa. Uuden verokortin arvioitu toimitusaika on 4-5 arkipäivää. Voit ilmoittaa tietoja verokortin tilausta varten tai katsoa verokorttitietojasi painamalla alareunan Jatka–painiketta. Jos haluat lopettaa palvelun käytön muista kirjautua ulos palvelusta.

Siis mitä toi tarkoittaaaaa???????? en mä oo tilannu mitään verokorttia. Viimeksi tein netissä muutosverokortin 12.8.2015 mutta mullahan on se verokortti jo käytössä.

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

"viimeisimmässä verokortissasi on tuloja ja/tai vähennyksiä, joiden vuoksi tilaus käsitellään Verohallinnossa."
Mitää tää niinku meinaa? Ei tuollaista oo tullu mulle ennen.

Ap

Vierailija

Sun muutosverokortissa oli jotain sellaisia tietoja, joiden vuoksi uuden kortin saaminen kestää 4-5 päivää. Yleensä ne on jotain sellaisia sivutuloja, joiden vuoksi uuden veroprosentin laskeminen on hankalaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

No katsoitko niitä verokorttitietojasi linkistä? 

Painoin jatka nappulaa. Ei ollut edes muita vaihtoehtoja. Vei mut sinne sivulle minne syötetään niitä tietoja, tuloja yms. Sielä ne oli samana ku mitä olin sillon viimeksi 12.8 täytettynä.
Tuosta teksistä saa vaan sellaisen käsityksen että oon jo tilannut uuden verokortin ja että siinä on jotain epäselvää.
Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Sun muutosverokortissa oli jotain sellaisia tietoja, joiden vuoksi uuden kortin saaminen kestää 4-5 päivää. Yleensä ne on jotain sellaisia sivutuloja, joiden vuoksi uuden veroprosentin laskeminen on hankalaa.

Missä muutosverokortissa en oo sellasta nyt tehnytkään? Tuossa 12.8?? Senhän kortin mä olen jo saanut. Ei mulla oo sivutuloja. Pelkkä ansisidonnainen.
Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mitä muutoksia olet tehnyt 12.8. verokorttiisi?

Nostin tulorajaa etuuksia varten kun huomasin että olin arvioinut ansisidonnaisen vähän alakanttiin.

Vierailija

Kirjaudu pois sieltä palvelusta. Älä mene jatka-painikkeella tilausta loppuun saakka. Lopussa on lähetä-painike tai vastaava ja vasta sen jälkeen verokortin tilaus olisi tehty.

Vaikuttaa, että olet ollut vain katsomassa omia tietojasi. Kävin itse tilaamassa vasta uuden verokortin ja muistaakseni sillonkin siellä mainittiin, että sen toimittaminen kestää 4-5 työpäivää eli lienee jokin oletusteksti.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kirjaudu pois sieltä palvelusta. Älä mene jatka-painikkeella tilausta loppuun saakka. Lopussa on lähetä-painike tai vastaava ja vasta sen jälkeen verokortin tilaus olisi tehty.

Vaikuttaa, että olet ollut vain katsomassa omia tietojasi. Kävin itse tilaamassa vasta uuden verokortin ja muistaakseni sillonkin siellä mainittiin, että sen toimittaminen kestää 4-5 työpäivää eli lienee jokin oletusteksti.

Siis jos haluat tilata uuden verokortin, niin sillon mene lomakkeen täyttäminen loppuun asti. Muuten vain kirjautuminen ulos.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Oletkohan tehnyt pimeää työtä?

AP luuli pystyvänsä huijaamaan valtion kaikkietietävää kouraa ja kärsii nyt seuraamukset.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat