Maahanmuuttokriittiset vainoavat adoptiolapsia

Vierailija

Järkyttävä artikkeli maahanmuuttokriittisten tavasta kohdella suomalaisia.
Taiwanilaissyntyinen adoptoitu nainen kertoo: "Joskus keski-ikäiset miehet lähestyvät mua, tervehtivät thain kielellä, ja haluavat tarjota drinkkejä. Yrittävät olla ikään kuin herrasmiehiä pokausmielessä. Ja sitä sä huomaat, miten ne yrittää riisua sua katsellaan, mikä on niin oksettavaa. Ja joo, tätä tapahtu silloinkin, kun olin teini-ikäinen."
http://www.iltalehti.fi/perhe/2015101520487997_pr.shtml

Sivut

Kommentit (59)

Vierailija

Etiopialaissyntyinen adoptoitu nuori nainen kertoo:

"Keskellä päivää yhdessä kaupassa siihen tuli ihan tavallinen suomalainen nainen ja sano mulle tosi lähelle naamaa, et sinäkin saatana neekerihuora ja sit se löi mua nyrkillä.

Ensimmäinen reaktio oli, että mä rupesin ihan hirveästi nauramaan, koska se oli niin absurdi tilanne. Mutta sitten mua alkoi itkettämään, et tää on ihan karsee tilanne. Pahinta ei ollut niinkään se, että se löi mua, kuin se, että ihmiset vaan katsoo ja jatkaa sitten tekemisiään."

Vierailija

Miksi maahanmuuttokritiikki pitää vetää mukaan esimerkkiisi, jossa suomalainen juntti lässyttää naiselle? Voitaisiinko pitää tätä ihan oikeana ongelmana eikä minään maahanmuuttokriittisten lähentelynä?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Järkyttävä artikkeli maahanmuuttokriittisten tavasta kohdella suomalaisia.
Taiwanilaissyntyinen adoptoitu nainen kertoo: "Joskus keski-ikäiset miehet lähestyvät mua, tervehtivät thain kielellä, ja haluavat tarjota drinkkejä. Yrittävät olla ikään kuin herrasmiehiä pokausmielessä. Ja sitä sä huomaat, miten ne yrittää riisua sua katsellaan, mikä on niin oksettavaa. Ja joo, tätä tapahtu silloinkin, kun olin teini-ikäinen."
http://www.iltalehti.fi/perhe/2015101520487997_pr.shtml

Jos vähän tarkennat sanaa maahanmuuttokriittiset. En tiedä ketään, joka ahdistelisi yhtään ketään yhtään missään tuttavapiirissäni. Kaikki ovat kuitenkin maahanmuuttokriittisiä, tarkoittaen kritiikkiä perusteettomalle turvapaikkahaulle,

Vierailija

Ei yllätä. Nää maahanmuuttokriittiset (lue: rasistit) ei tunnu olevan niitä penaalin terävimpiä kyniä muutenkaan ja jostain syystä ovat äärimmäisen väkivaltaisia, oikeastaan ketä tahansa kohtaan.

Vierailija

Oon ihan tavissuomalainen, mutta ovat muakin isääni vanhemmat miehet yrittäneet iskeä. Ja ei aina todellakaan mitenkään tyylikkäästi. Tietenkin rasismia ja vääriä oletuksia voi olla etnisyydenkin puolesta olemassa miehillä, mutta vaikeaa sanoa onko juuri tuosta kyse.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ei yllätä. Nää maahanmuuttokriittiset (lue: rasistit) ei tunnu olevan niitä penaalin terävimpiä kyniä muutenkaan ja jostain syystä ovat äärimmäisen väkivaltaisia, oikeastaan ketä tahansa kohtaan.

Jotkut ihmiset ovat aivokapasiteetiltaan hiukan vajavaisia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi maahanmuuttokritiikki pitää vetää mukaan esimerkkiisi, jossa suomalainen juntti lässyttää naiselle? Voitaisiinko pitää tätä ihan oikeana ongelmana eikä minään maahanmuuttokriittisten lähentelynä?

Mielestäni "neekerihuoraksi" nimittely ja lyöminen on maahanmuuttokriittisyyttä. 

Ei ap

Viittasin aloittajan lainaukseen. Neekerihuoraksi haukkuminen ja lyöminen on rasismia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni "neekerihuoraksi" nimittely ja lyöminen on maahanmuuttokriittisyyttä. 

Ei ap

Sanoisin ennemminkin rasisimiksi.

T. maahanmuuttokriittinen ei-rasisti

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ap

Se on rasismia, ei maahanmuuttokriittisyyttä.

terv. avoimesti maahanmuuttokriittinen, jolla kaksi tummaihoista adoptiolasta

Vierailija

Älä nyt naurata.

Olen maahanmuuttokriittinen (en hyväksy tätä tämänhetkistä siirtolaispolitiikkaa), mutta minulla on useita tuttuja, joilla on ulkomailta adoptoitu lapsi ja itselläkin rakas tummaihoinen kummilapsi. Koulukavereina on ollut afrikkalaisia adoptoituja. Ei ole mitään ongelmaa suhtautumisessa. Eikä ole ollut ongelmaa suhtautua edes tähän mennessä kotoutuneisiin maahanmuuttajiin. Henkiset ongelmat alkoivat syyskuussa, kun tämä naurettava (lue järkyttävä) siirtolaispolitiikka käynnistyi todenteolla. 

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat