Näppylöitä peniksessä?

Vierailija

Vastatkaa miehet, tai naisetkin, jos tiedätte!

Jos on esim. lateksi/kumi allergia, voiko kondomista aiheutua näppylöitä penikseen, jotka ei lähde pois...? Mitään muita 'oireita' ei ole mistään.

Kommentit (5)

Vierailija

Totta kai voi, mutta eiköhän aika tapa ne. Älä vaan sekoita niitä talirauhasiin, joita on varsinkin peniksen alapinta täynnä. Nekin voivat joskus tulehtua, vaikkapa vain kostean kondomin kemikaaleista. Silloin kondomin voi pestä ja pistää sihen vaikkapa talkkia ja tehdä siitä kuiva kondomi. Ja jos olet kumiallerginen, kondomeita on myös muovipoohjaisia lateksittomia.

Vierailija

Pesen kortsut kyllä aina käytön jälkeen ja kuivatan narulla, mutta talkkia en ole hoksannut niihin vielä kaataa. Aina oppii uutta.

Vierailija

Minä pesen sen allergiaa aiheuttavan liukuvoiteen pois ja käytän sitten omaa liukkaria, jos tarvitaan. Sehän tulee siihen päälle eikä ärsytä minua. Laihialaiset ne käyttävät samaa kondomia koko vuoden.

Vierailija

En Tiijä, mut mun kullisa on ollu pari nyppystä jo kaun ja nyt kun ostin uuden kortonkipaketin ja nusasin akkaa, niin kortsua poistuessani huomasin, et se oli ihan näpyillä kanssa.  Akan pillu on ihan silee kuiteskin.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat