Onko mielestänne hyväksyttävää sylkeä lattiakaivoon?

limpata vai ei

Mielestäni on ihan ok sylkeä lattiakaivoon ja lavuaariin. Taloudessa on havaittavissa erimielisyyttä kyseisestä asiasta ja jopa suorastaan hysteriaa. Mitä mieltä raati on?

Kommentit (10)

Vierailija

Jos huuhtelee jälkensä eikä jätä niitä limojaan lillumaan siihen lavuaariin tai kaivon ritilän päälle niin ihan ok. En minäkään tosin ymmärrä tuollaista tiheää sylkemisen tarvetta. Joku terveysongelma?

Vierailija

Vähän vielä selvennystä, koska jaoston hysteerinen osasto ei hyväksynyt alkuviestiä.

Olen siis flunssassa ja limaa tulee kurkkuun säännöllisen epäsäännöllisesti, minkä sitten pyrin sylkäisemään johonkin fiksuun paikkaan. Tässä tilanteessa sylkäisin liman suihkussa lattiakaivoon. Huuhtelin limpin alas, mutta lattiakaivon puhdistaja löysi sen ritilän pohjasta roikkumasta. Oikea toimintatapa olisi kuulemma ollut sylkeä vieressä olevaan pyttyyn. En mielestäni tehnyt suurta rikosta, mutta paniikkinappulaa on silti joku painanut. 

Asunko hullujen kanssa?

-ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vähän vielä selvennystä, koska jaoston hysteerinen osasto ei hyväksynyt alkuviestiä.

Olen siis flunssassa ja limaa tulee kurkkuun säännöllisen epäsäännöllisesti, minkä sitten pyrin sylkäisemään johonkin fiksuun paikkaan. Tässä tilanteessa sylkäisin liman suihkussa lattiakaivoon. Huuhtelin limpin alas, mutta lattiakaivon puhdistaja löysi sen ritilän pohjasta roikkumasta. Oikea toimintatapa olisi kuulemma ollut sylkeä vieressä olevaan pyttyyn. En mielestäni tehnyt suurta rikosta, mutta paniikkinappulaa on silti joku painanut. 

Asunko hullujen kanssa?

-ap

Et, onhan tuo tosi inhottavaa. Sylje jatkossa pyttyyn. Tai sitten limanerityskautena putsaa itse ne räät viemäristä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat