Mistä tietää että on ns. samantasoinen miehen kanssa?

Vierailija

Olen kiinnostunut eräästä miehestä ja hän sellainen perinteisen komea, hyvin pukeutuva ja oikeasti todella mukava. Koulutustasomme tulee olemaan sama koska opiskelemme tällä hetkellä.

Kiinnotus vaikuttaa olevan molemminpuoleista mutta ajatus siitä että hän on minua parempi jarruttelee. Joku mun päässä sanoo että en esim ole yhtä hyvännäköinen. Ja se että mitähän muut ajattelee siitä että sellainen mies on minusta kiinnostunut.

Ennen ei ole tältä tuntunut :(

Sivut

Kommentit (31)

Vierailija

Useimmiten juuri niistä omista epävarmuuden tuntemuksista.

Itse iskin yhden miehen, josta aiemmin ajattelin olevan minua kovatasoisempi (pääasiassa ulkonäöllisesti ja sosiaalisesti), mutta perustelin asiaa itselleni että olen "vain" epävarma. No, tutustumisen kautta aavistukseni osuivat oikeaan kun mies katsoi asiakseen hehkuttaa useaan otteeseen sitä miten suuri kysyntä hänellä on aina naisten keskuudessa... Eikä se mua jaksanut kauaa edes katsella.

Vierailija

Ulkoisilla seikoilla tuntuu olevan sinulle suuri merkitys. Lasken niihin myös ns. menestymisen, jonka syntymiseen vaikuttaa niin monta muuttujaa, ettei sitä voi 100% hallita. 

Tiedät, että olet samantasoinen miehesi kanssa, jos et kyllästy kuoliaaksi kun hän puhuu, oli aihe mikä tahansa. Olet silloin kiinnostunut siitä miten hän ajattelee, ehkä kiinnostunut samoista asioistakin. Hyvä indikaattori on myös, jos miehen katse ei ala harhailla tai lasitu kun puhut hänelle. Jos annatte toistenne puhua loppuun, ette keskeytä eikä kumpikaan vaihda aihetta kesken kaiken ja lennosta ... Silloin teillä voi olla kivaa yhdessä. Tajusin juuri, etten kyllä tiedä oletteko silloin samalla tasolla. En edes tiedä mitä se tarkoittaa! :D

Vierailija

Yleensä naiset ovat vähän itseään parempien miesten kanssa . Poislukien hyvin nuoret naiset, jotka ovat usein niin kauniita etteivät miehet juuri koskaan voi näyttää yhtä komeilta. Ja poislukien pieni huippumiesten porukka, joilla on sekä ulkonäköä, sivistystä että menestystä. Tämä on pieni ryhmä, ja koska he ovat sivistyneitäkin, eivät he anna rumia pakkeja jos eivät jostakin syystä sinusta kiinnostu.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos antaisit miehen päättää ihan itse etkä valitse valmiiksi hänen puolestaan?

No aika usea mies käyttää hyväksi tiettyjen etujen takia (seksi) alemmalla tasolla pitämiään naisia. Esim. seksisuhteeseen tuon tason mies on helppo saada, koska miehet antavat olettaa kyseessä olevan jotain vakavaa vaikka tosiasiassa mies ei edes kehtaa viedä ulos syömään tai kertoa kavereilleen asiasta.

Siksi naisen tulee itse miettiä tarkkaan millaisen miehen yrittää iskeä.

Vierailija

Jos saat miehen itsellesi, olette samalla tasolla. Muista että tasoon vaikuttaa myös sisäiset asiat. Esim. huono itsetunto tms. voi aiheuttaa näennäistä alaspäin pariutumista. Koskee niin miehiä kuin naisiakin

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Jos saat miehen itsellesi, olette samalla tasolla. Muista että tasoon vaikuttaa myös sisäiset asiat. Esim. huono itsetunto tms. voi aiheuttaa näennäistä alaspäin pariutumista. Koskee niin miehiä kuin naisiakin

Väärin. 

Miehille naisen taso on pääasiassa ulkonäkö. Kauneimmilla tuntemillani naisilla on ollut aina ottajia, kohtelivat he miehiä miten halusivat ja oliko heidän itsetuntonsa millä tasolla tahansa. Sitten ne vaatimattomamman näköiset naiset on alennettu juuri salaisiin seksisuhteisiin korkeimmillaan - huolimatta siitä kuinka hyvä persoona, itsetunto tai koulutus on.

Vierailija

Ei ehkä kannata lähteä suhteeseen, jos mies tuntuu olevan omaa tasoasi yläpuolella. Minäkin seurustelin opiskeluaikoina vähän aikaa miehen kanssa, jota ihailin suuresti ja joka oli minun tasoani yläpuolella. Ulkonäöllisesti olimme samaa tasoa, mutta hän oli minua sosiaalisempi ja hänellä oli isot kaveripiirit. Minä taas olin melko ujo. Meidän suhde alkoi hienosti, hän esitteli minut sukulaisilleen ja kavereilleen. Vietimme paljon aikaa yhdessä ja meillä oli mahtavaa seksiä. Olin kuitenkin koko ajan epävarma itsestäni enkä uskonut, että suhteemme tulisi kestämään. Niinhän siinä kävi, että mies jätti minut ihan yhtäkkiä, eikä oikein selittänyt kunnolla miksi. Myöhemmin ymmärsin, ettei meistä olisi koskaan mitään tullut. Hän oli niin erilainen kuin minä. Olen löytänyt onneni miehen kanssa, joka oli tutustuessamme hiukan minua alempitasoinen ja nyt kun olen jo vähän rupsahtanut, olemme ihan tasoissa. Onnellisesti naimisissa ja perheellisiä. Eli kannattaa mieluummin pariutua vähän alempitasoisen tai samantasoisen kanssa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ei ehkä kannata lähteä suhteeseen, jos mies tuntuu olevan omaa tasoasi yläpuolella. Minäkin seurustelin opiskeluaikoina vähän aikaa miehen kanssa, jota ihailin suuresti ja joka oli minun tasoani yläpuolella. Ulkonäöllisesti olimme samaa tasoa, mutta hän oli minua sosiaalisempi ja hänellä oli isot kaveripiirit. Minä taas olin melko ujo. Meidän suhde alkoi hienosti, hän esitteli minut sukulaisilleen ja kavereilleen. Vietimme paljon aikaa yhdessä ja meillä oli mahtavaa seksiä. Olin kuitenkin koko ajan epävarma itsestäni enkä uskonut, että suhteemme tulisi kestämään. Niinhän siinä kävi, että mies jätti minut ihan yhtäkkiä, eikä oikein selittänyt kunnolla miksi. Myöhemmin ymmärsin, ettei meistä olisi koskaan mitään tullut. Hän oli niin erilainen kuin minä. Olen löytänyt onneni miehen kanssa, joka oli tutustuessamme hiukan minua alempitasoinen ja nyt kun olen jo vähän rupsahtanut, olemme ihan tasoissa. Onnellisesti naimisissa ja perheellisiä. Eli kannattaa mieluummin pariutua vähän alempitasoisen tai samantasoisen kanssa.

Kivasti luonnehdit miestäsi hiukan sinua alempitasoiseksi. Eikö sua hävetä olla tuollainen ihminen?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väärin. 

Miehille naisen taso on pääasiassa ulkonäkö. Kauneimmilla tuntemillani naisilla on ollut aina ottajia, kohtelivat he miehiä miten halusivat ja oliko heidän itsetuntonsa millä tasolla tahansa. Sitten ne vaatimattomamman näköiset naiset on alennettu juuri salaisiin seksisuhteisiin korkeimmillaan - huolimatta siitä kuinka hyvä persoona, itsetunto tai koulutus on.

Miksi alapeukut?

Tottahan se on, että osa naisista ei kelpaa miehille seuraksi kuin yöaikaan. Juurikin rumuuden ja hävettävyyden takia. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kivasti luonnehdit miestäsi hiukan sinua alempitasoiseksi. Eikö sua hävetä olla tuollainen ihminen?

No ei hävetä. En minä sitä kenellekään ääneen sanoisi. Täällä aaveella voi kirjoittaa mitä haluaa, ilman että kenenkään tarvitsee tietää kuka täällä kirjoittaa. Tässähän keskustellaan tasoista, joten voi kai sitä kertoa pariutuneensa alaspäin, mutta niinkuin tuossa aiemmin kirjoitin, ollaan nyt ihan samantasoisi, kun en enää lastensaannin jälkeen ole niin hyvännäköinen kuin nuorempana olin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väärin. 

Miksi alapeukut?

Tottahan se on, että osa naisista ei kelpaa miehille seuraksi kuin yöaikaan. Juurikin rumuuden ja hävettävyyden takia. 

Jos naisella on itsetunto kohdallaan, niin a) tällaisia asioita ei edes mieti ja b) ei anna miesten kohdella itseään patjana. Paitsi jos ei itsekään halua suhteelta muuta kuin peitonaluselämää.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat