Kilpikonnani kuoli eilen, äiti pilkkaa

Vierailija

että miten joku voi surra kilpikonnaa. Ollut vanhemmilla jo ennen syntymääni, muistan jo taaperona hetkiä kun lepäiltiin yhdessä nurmikolla. Ei koskaan purrut. Olen siis 34v. Konna muutti luokseni kun muutin 17-vuotiaana omaan kaksioon. Konna oli 19v kun tuli meille. Nyt hän kuoli ja kun kerroin että haluan haudata hänet lemmikkien hautausmaalle niin äiti pilkkasi "Ai kilpikonnasta maksaisit toista sataa, älä naurata"

Tuntuu pahalta. 

Kommentit (7)

Vierailija

Olen todella pahoillani, että menetit rakkaan lemmikkisi.

Ehkä äitisi miettii vain rahaa ymmärtämättä, miltä tilanne sinusta tuntuu.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Olen todella pahoillani, että menetit rakkaan lemmikkisi.

Ehkä äitisi miettii vain rahaa ymmärtämättä, miltä tilanne sinusta tuntuu.

No shit Sherlock!

Vierailija

2, ei ole, laitettu horrostamaan aina kellaritiloihin ja nyt haisi niin kammottavalle että kuolluthan hän oli. Itsehän konnan hautaamisen maksan joten ei pitäisi olla äidillä sanomista.

Ap

Vierailija

Ap:n äidin kommentti on kyllä törkeä.Tietenkään kaikki eivät kiinny lemmikeihin samalla tavalla,tai voi ajatelle että kilpikonnasta ei ole samalla tavalla seuraa kuin vaikka koirasta,mutta olisi äiti voinut esittää asiansa hienotunteisemmin.Kyllä lemmikkiä saa surra ja haudata sen asianmukaisesti,eihän se aikuisen ihmisen äidille kuulu.

Puuttuuko hän  muuten ap:n elämään? Oma äitini esittää usein vahvoja mielipiteitään asioista jotka eivät hänelle kuulu,ne pitää vain jättää omaan arvoonsa.

Vierailija

Minä ainakin arvostan ihmistä, joka osaa antaa arvon ja surra rakasta lemmikkiään. Omia yksilöitään nekin ovat, omat hassut pikkutavat ja muisteluita yhteisistä hetkistä (kuten tuo nurtsilla kölliminen). Ole ylpeä siitä, että olet tunteva ja empaattinen ihminen, tottakai kilppari on ollut sinulle tärkeä. Suru helpottaa ajan kanssa ja hyvät muistot jäävät.

Äidillesi voit kyllä antaa palautetta, että nyt oli tökerö ja loukkaava kommentti, kuka hän on vähättelemään sinun tunteitasi.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat