Kalle Palander kirjassaan: "Kaksoset on ihan perseestä, en toivo kenellekään!"

Vierailija

Että sellaista.

Sivut

Kommentit (39)

Vierailija

Mutta syrjähyppy ja pettäminen, jonka seurauksena syntyy lapsi, joka jää ilman isää, ei ole perseestä? Kyllä on levee jätkä, hyi olkoon!

Selvästi näki Riiniksen ilmeistä, että on aika kypsää kamaa koko nainen.

Vierailija

"Kaksi lasta menee siinä kuin yksikin", sanoi ei kukaan kaksosten vanhempi koskaan.

Tunnen muutamia monikkolasten vanhempia, ja kaikesta päätellen se on tosiaan hyvin epämiellyttävää. Etenkin naiselle voi monikkoraskaus olla suorastaan vaarallinen. Esimerkiski vatsalihasten erkanema on enemmän sääntö kuin poikkeus.

Ghhhg

Mä tunnen yksivuotiaat kaksoset ja heidän vanhempansa. Näyttää että heidän perhe-elämänsä sujuu paremmin kuin monen muun. Palanderin ja vaimon puhetapa lapsista on taas sellainen etten tiedä oisko kannattanut hankkia edes yhtä, saati viittä..,

Vierailija

Ei kaksoset varmaan ole helppoja mutta eipä kovin kivasti sanottu omista lapsista. Mukava artikkeli leikattavaksi vauvakirjan väliin.

Vierailija

Jotenkin tuntuu, että Kalle ei ole oikein vielä henkisesti kasvanut isänä olemisen tasolle. Baarien tiskeillä vastaavan läpän heittäminen on lähempänä hänen sydäntään.

Vierailija

Mulla on kaksoset, ja musta se on aina ollut mielettömän hieno juttu. Ihanaa saada kaksi kerralla, vaikka on siinä tietysti tuplasti hoidettavaakin, mutta mikä mieletön ilo lapselle, kun on se samanikäinen sisarus olemassa! Kuinka kukaan voi ajatella noin negatiivisesti??

Vierailija

No onhan se totta että kahden kanssa on vauva-aika raskaampaa. Etenkin jos eivät tee mitään yhtäaikaa muuta kuin huutavat koliikkia.

Minä olen ikionnellinen että olen saanut lapseni yksi kerrallaan. Yksi raskaus alkoi kaksosraskautena mutta toinen sikiöistä meni kesken. Olin vain helpottunut.

Vierailija

Rehellinen kuvaus. Enpä moittisi Kallea siitä, että sanoo ääneen sen, mitä ihan varmasti moni kaksosten vanhempi ajattelee ja tuntee jossain vaiheessa. Vaan Suomessahan nyt on aina tavallista kieltää äitejä ja isejä ajattelemasta negatiivisesti, sanomisesta puhumattakaan.

Vierailija

Pitäis osata olla kiitollinen että kaikki meni kaksosraskaudessa hyvin ja lapset syntyi terveenä. Omat riskinsä kuiten äidille ja vauvoille. Toki kaikissa. Muissakin odotuksissa on riskit mutta eritoten monikko odotuksissa.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat