Poikaystävä painostaa seksiin.

Vierailija

Me molemmat ollaan siis yli parikymppisiä. Poikaystävä haluaa koko ajan seksiä ja vaikka minua ei huvittaisi, vonkaaminen jatkuu ja päättyy lopulta siihen, että mies suuttuu. Harrastettiin eilen seksiä ja tänä aamuna mies taas vonkasi ja lopulta lähti ulos ovet paukkuen. Ei usko, että ei on ei. Ja mitä enemmän mua painostetaan ja vongataan sitä vähemmän huvittaa ja seksi on alkanut ahdistamaan. Nähdään noin 3-5 kertaa viikossa ja yleensä,kun nähdään mies haluaisi harrastaa seksiä monta kertaa.
Pitäisikö mun vaan suostua joka kerta vai miten voisin selittää, etten halua niin, että uskoisi?

Sivut

Kommentit (18)

Kyaa

Yli parikymppinen on jo tarpeeksi aikuinen ihminen sanomaan EI.

Jos et seksiä itse halua ja kumppanisi ei suoraan sanottua tahtoasi kunnioita, se on sayonara, hyvästi kumppanillesi!

Ei on ei, muista se. Normaali ihminen ei tuollaisesta asiasta suutu.

Vierailija

Vaikka mies olisi parempi kumppani muuten niin teidän seksielämä ei olisi ikinä tyydyttävä molemmille. Ja kun tuo ilmiselvästi on sekä lapsellinen että ei välitä susta kun panoalustana, niin anna olla. Se tulee olemaan ikävä ero, äijä takuulla syyllistää sekä haukkuu frigidihuoraksi, puhuu vielä paskaa kavereilleen. Mutta muutamassa kuukaudessa seksi on taas kivaa sullekin ja puolessa vuodessa tuskin muistat tyyppiä.

Vierailija

Teet itsellesi ikuiset traumat jos suostut jatkuvasti vasten tahtoasi... Meni monta vuotta kun selvisin siitä, sitten tulikin semmonen mies vastaan että harrastan ihan vapaasta tahdostani ja mielelläni! On se seksi sittenkin mukavaa:--D

Vierailija

Sinun EI tarvitse suostua. Älä jatka suhdetta noin lapsellisen tyypin kanssa. Olette seksuaalisesti erilaisia, silloin se ei toimi. Sinuna en alkaisi enempää sitoutumaan tuollaiseen ihmiseen -vielä voit valita. Mitä pidempään jatkat tuollaista suhdetta, sitä vaikeampaa sen lopettaminen saattaa olla.

Itsellänkin on ollut kumppani, jonka kanssa tunsin itseni jatkuvasti pihtariksi ja olin syyllistetty ja painostettu. Onneksi älysin dumpata tyypin, myöhemmin elämässäni minulla on ollut sopivampia kumppaneita, aivan ihania miehiä ja olen saanut kokea olevani erittäin seksuaalinen nainen.

Vierailija

sanot ettet jatkuvasti jaksa , jos ei kelpaa käsket lähteen muualle vonkaan ja vetäköön käteensä. Yhdessä olo on muutakin kun rakastelua ja panopuuna oloa

Vierailija

Kuvittele, että olisit samassa suhteessa esim 15 vuotta.
Sitten sulta irtois seksiä ehkä enää kerran vuodessa.
Sitten itkisit täällä että mies petti.

Vierailija

Miksi et halua? Riittääkö sulle muutenkin harvemmin, eli olette eri paria, jolloin kannattaa erota. Vai eikö mies vain osaa, jolloin ei kiinnosta? Jos kyse on jälkimmäisestä, niin Oletko ilmaissut mistä pidät ja mitä hän tekee väärin tai jättää tekemättä?
Joka tapauksessa mies kuulostaa todella lapselliselta ja ei tunnu olevan susta kiinnostunut vakavasti, vain väliaikaisena vakipanona.

Vierailija

Onko se seksi sitten kivaa vai ei?

Jos ei niin älä harrasta. Jos on niin miksi pitää känkkyröidä ilman syytä periaatteella "viime kerrasta ei ole tarpeeksi aikaa"?

Kuulostaa ettet pidä seksistä ainakaan sen miehen kanssa ja se on sinulle "sietämistä".

No näin tuntuu kyllä monen naisen osalta olevan. Jos olisin nainen niin naisin minkä kerkiäisin tai en ollenkaan jos se ei ole kerta kivaa.

*Pauks*

Vierailija

Itse ainakin haluan joka päivä melkeinpä, toki asia on yksilöllistä, joillekkin mikään ei riitä ja joillekkin liika on liikaa. Eihän se miehestäkään välttämättä mukavaa ole, voi juurikin saada mieleensä ajatuksia että et pidä häntä seksuaalisesti haluttavana taikka et pidä seksistä.

Vierailija

Älä alennu tuollaiseen kiukuttelevaan lapselliseen mieheen! Ansaitset miehen, joka kohtelee sinua hyvin ja jonka kanssa mielesi tekee sopivasti seksiä. :)

Eveline

mielestäni ette sovi yhteen, jos seksuaaliset halut ovat noin erilaiset. kannattaa miettiä eroa, eikä tuhlata omaa tai toisen aikaa itselle sopimattamaan ihmiseen. toki asiasta voi puhua ja sopia säännöistä esim. onko puolisoilla esimerkiksi lupa käydä vieraissa purkamassa paineitaan.

Vierailija

Poikaystäväsi on epäseksulaainen ja surkea rakastaja, jos ei vie sinulta jalkoja alta ja saa sinua kerjäämään vielä lisää... Vaihtoon!

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat