Pakkoruotsikeskustelut täysin kadonneet - huomio pakolaisissa??

Vierailija

Ootteko huomanneet, että ennen niin vilkkaat pakkoruotsiketjut on kokonaan kadonneet? Mistä tämä johtuu? Siitäkö, että pakkoruotsin vastustajat nyt keskittyvät vaikkapa tähän pakolaistilanteeseen vai mistä?

Ihme sykleissä kulkee tämä pakkoruotsijankkaus. Ihan vaan huomiona.

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

No jos sulla on talossa yksi nurkka tulipalossa niin keskitytkö siihen vai jatkatko tiskikoneen täyttöä?

Toi ei selitä mitään. Niin moni pakkoruotsin vastustajista puolustaa kantaansa sillä, että ihan sama mitä kieltä joutuu lukemaan kunhan sen saa ITSE VALITA. Eli ruotsia vastaan ei periaatteessa (muka) ole mitään, vaan sitä pakkoa. 

Missä nää luuraa?? 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos sulla on talossa yksi nurkka tulipalossa niin keskitytkö siihen vai jatkatko tiskikoneen täyttöä?

Toi ei selitä mitään. Niin moni pakkoruotsin vastustajista puolustaa kantaansa sillä, että ihan sama mitä kieltä joutuu lukemaan kunhan sen saa ITSE VALITA. Eli ruotsia vastaan ei periaatteessa (muka) ole mitään, vaan sitä pakkoa. 

Missä nää luuraa?? 

Haluuks sä ap tapella vai?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä nää luuraa?? 

?

En. Haen vain vahvistusta sille käsitykselle, että ne samat pellet ketkä niin kiihkeästi raivoavat pakkoruotsia vastaan ovat niitä, jotka nyt keskittävät kaksi aivosoluaan tähän antipakolaisteemaan. Eli en enää usko näiden "valinnanvapauden puolesta" paasaavien rehellisyyteen. 

ap

Vierailija

Mulla ei ole mitään pakkoruotsia vastaan eikä puolesta. Sen sijaan tätä järkyttävää siirtolaisvirtaa vastaan on paljonkin. Koskaan siirtolaisuutta ei ole hoidettu näin. Koskaan ei ole ollut valtion ulkorajassa puolen miljoonan ihmisen mentävää aukkoa. Mut joo, ajattele, ap, ihan mitä haluat. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä nää luuraa?? 

?

En. Haen vain vahvistusta sille käsitykselle, että ne samat pellet ketkä niin kiihkeästi raivoavat pakkoruotsia vastaan ovat niitä, jotka nyt keskittävät kaksi aivosoluaan tähän antipakolaisteemaan. Eli en enää usko näiden "valinnanvapauden puolesta" paasaavien rehellisyyteen. 

ap

Mä luulen että ovat pitkälti samoja, mutta tiedän kyllä yhden tyypin joka vastustaa pakkoruotsia mutta kunnioittaa ihmisoikeuksia, eli on maahanmuuttokriittisten mielestä suvakki. 

Reth

Mä luulen että tämä on jäänyt taka-alalle, koska nyt on oikeasti _ongelma_

kuka enää liioin edes huomaa niitä muutamaa sataa romanikerjäläistä, saati pitää suurena ongelmana enää? 

Muakin ärsytti ainainen linnunpaska terassilla, mutta nyt ottasin vaikka saavillisen paskaa sinne vaikka joka päivä, kun tämä maa vain säilyisi turvallisena ja suomena ylipäätään. 

Näin se vaan menee.

Vierailija

Minäkin vastustan pakkoruotsia, mutta kunnioitan ihmisoikeuksia.

Olen tässä hallituksen säästöjä pohtiessani miettinyt, paljonko säästettäisiin, jos poistettaisiin pakkoruotsi? Peruskoulusta, lukioista ja varsinkin ns. virkamiesruotsi.

Opiskellaanko ammattikouluissa pakkoruotsia? Jos, senkin voisi poistaa.

1234

Mulla ei ole mitään pakkoruotsia vastaan, olen saanut pari työpaikkaakin vain sen takia, mutta tätä euroopan uudelleen asuttamista ja alasajoa en todellakaan ymmärrä.  

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä nää luuraa?? 

?

ap

Mä luulen että ovat pitkälti samoja, mutta tiedän kyllä yhden tyypin joka vastustaa pakkoruotsia mutta kunnioittaa ihmisoikeuksia, eli on maahanmuuttokriittisten mielestä suvakki. 

Jokainen ihmisoikeuksia kunnioittava kritisoi tätä muuttoaaltoa ja sen hoitamistapaa. Onko tämä hienoa humanitääristä toimintaa? Jos olisi aidosti humaani (kaikkia osapuolia kohtaan), hoidettaisiinko tämä jotenkin toisin? En nyt löydä eilen linkkaamaani BBC:n artikkelia, jossa pakolaissiirtolaisia seisoo laumoissa avaruushuovissa jumissa kylmässä ja sateisessa Keski-Euroopassa. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Koskaan siirtolaisuutta ei ole hoidettu näin. Koskaan ei ole ollut valtion ulkorajassa puolen miljoonan ihmisen mentävää aukkoa.

Tämä pakolaisaalto ja väen siirtyminen paikasta toiseen on pientä sen rinnalla, mitä maailmassa on aiemmin nähty.

Lue historiaa.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat