Miten pissata niin, että ei suhise?!

Vierailija

Aina, kun käyn vessassa kuuluu "PPPPPSSSSSSSSSSHHHHHHH", vaikka kuinka yritän pissata hiljaa. Joskus onnistun mutta silmät alkaa vuotaa (:D) ja todellakin pitää keskittyä siihen. Olen huomannut, kuinka jotkut naiset menevät vessaan ja ainoat äänet mitkä kuulu on se, kun otetaan vessapaperi ja se, kun vessa vedetään 0__0 Normaalia on käydä asioilla mutta olen sellainen jännittäjä yleisissä vessoissa.

Sivut

Kommentit (36)

Vierailija

Mä ainakin pystyn ihan lihaksia jännittämällä. Lihakset pitävät virtsaputken tiukkana ja kapeana, jolloin pissa ei tule kuin hanasta täysillä vääntämällä vaan pienenä hillittynä norona. 

Sulla tosiaan voi olla lihaksissa jotain häikkää. Pysttkö katkaisemaan pissan tulon kesken pissaamisen? Jos et, niin rupea kiireen vilkkaa treenaamaan lantionpohjalihaksia. Voi olla kohtalokasta, jos ne ovat huonossa kunnossa (jos esim. menet synnyttämään alateitse)

Vierailija

Kuka kuuntelee sinun pissaamistasi, ketä se kiinnostaa? Kaikkien ihmisten normaaleista elintoiminnoista syntyy erilaisia ääniä. Mikä on ongelma?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sul on löysät lihakset

Päinvastoin! Tiukka suhisee, löysästä lorahtaa.

Tota lorahtamista en ymmärrä? Jos lasken vapaasti, niin suhisee ja jos olen vieraskorea, niin ei tule mitään ääntä itse toimituksesta. Tämä tietysti vaatii, että laskee posliiniin tai paperiin, ei keskelle vettä. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Käytä korvatulppia, niin ei suhise.

Oikeasti - kukaan ei kiinnitä merkittävää huomiota vessaääniisi.

On se musta ällöä, kun jotkut pissaavat kuin Niagaran putous kauheella kohinalla. Että kyllä aloittaja on ihan oikealla asialla. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ei se suhina mitään mutta se armoton lorotus, jonka toiset saavat aikaan.

Sehän tietysti johtuu siitä, ettei osaa laskea posliinipintaan. Sillä ei ole sinänsä mitän tekemistä tämän asian kanssa. Totta kai lorisee, kun suoraan veteen laskettelee. 

Täydellinen pissasessio ei ole rakettitiedettä :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mä ainakin pystyn ihan lihaksia jännittämällä. Lihakset pitävät virtsaputken tiukkana ja kapeana, jolloin pissa ei tule kuin hanasta täysillä vääntämällä vaan pienenä hillittynä norona. 

Sulla tosiaan voi olla lihaksissa jotain häikkää. Pysttkö katkaisemaan pissan tulon kesken pissaamisen? Jos et, niin rupea kiireen vilkkaa treenaamaan lantionpohjalihaksia. Voi olla kohtalokasta, jos ne ovat huonossa kunnossa (jos esim. menet synnyttämään alateitse)

Tuo jännittäminen voi johtaaa rakon tyhjentymisongelmiin ja sen kautta tulehduksiin.

Vierailija

Olin kuolla nauruun ku luin otsikon, mutta vastaanpa kuitenki :D itsellä tulee sama ääni vain, kun pissaan kovaa/paljon/miten nyt haluaa asian ilmaista. Kokeile käydä useemmin vessassa? :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo jännittäminen voi johtaaa rakon tyhjentymisongelmiin ja sen kautta tulehduksiin.

Tulehduksia minulla ei ole ikinä, mutta ehkä tämä tekniikka on johtanut vähän yliärtyneen rakon oireisiin. Eli tunnen pissahätää, vaikkei sellaista todellisuudessa ole. Kun siis menen vessaan voi tulla vain vajaa desi nestettä. Olen jo yli 50 ja neljä alatiesynnytystä takana ja näin olen toiminut aina julkisissa tiloissa. Toisaalta suurin osa vessakäynneistä tulee hoidettua yksityisesti, joten ei tätä "jännittämistä" tule kuin muutamia kertoja viikossa. 

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat