Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ystäväni saa lapsen maahanmuuttajan kanssa

Vierailija

Eikä se ole mikään salaisuus. Ensimmäinen ketjuni poistettiin. Kerron ihan anonyymistä keissistä! Kiinnostaa vain se, miksi se on jotain aivan kaameaa av-mittapuulla. Ystävä on ihan fiksu ihminen, ei käy baareissa eikä ole rappiolla tms. Mies on varattu :/ 

Kommentit (6)

Vierailija

Minäkin saan lapsen maahanmuuttajan kanssa. Vaimoni on maahanmuuttaja ja on raskaana. En käy baareissa ja olen kaiketi ihan fiksu ihminen. Rappiollakaan en myönnä olevani.

Vierailija

Minullakin on lapsi maahanmuutajan kanssa. En käy baareissa enkä ole rappiolla, eikä ole miehenikään. Työssäkäyviä tavallisia ihmisiä, yhdessä yli 20 vuotta.

Vierailija

Minä saan jo kolmannen lapsen maahanmuuttajan kanssa. Rappiolla en tietääkseni ole ja töissä käyn  (paitsi nyt, koska olen saikulla).

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Minäkin saan lapsen maahanmuuttajan kanssa. Vaimoni on maahanmuuttaja ja on raskaana. En käy baareissa ja olen kaiketi ihan fiksu ihminen. Rappiollakaan en myönnä olevani.

Täällä myös mies, jolla kaksi lasta maahanmuuttajanaisen kanssa. 

Olen sosiaali- ja terveysalalla asiantuntijatehtävissä. Fiksuksi sanottu.

Ja joo, äänestin, kuten aina, persuja.  

Vierailija

Joku siis odottaa lasta jollekulle? Ja se on aivan ok?

Miksi avaat keskustelun tällaiesta aiheesta? Onko tuo maahanmuuttaja nyt pointti tässä? Onko kenties Australiasta alun perin?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat