Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi ihmeessä jotkut ei kerro treffi-ilmoituksessa olevansa yksinhuoltaja??!

Vierailija

Esim. Tuttavan deittiprofiili. Kaikki mahdollinen paska satuiltu sinne, mutta ei mitään mainintaa siitä että hän on kahden lapsen yksinhuoltajaäiti.

Varmaan tosi kiva sitten treffeillä pamauttaa että hei mulla on sitten muuten pari muksua! Ja muutenkin olis noin iso asia ihan kohteliasta kertoa ensimmäisten joukossa, ennen kuin juttelee pidemän aikaa jonkun kanssa, kun tuleehan se asia kuitenkin jossain vaiheessa ilmi. Eri asia jos etsii pelkkää seksiseuraa, mutta kun tämäkin tuttavani hakee ihan parisuhdetta.

Eikä ole muuten ainut tapaus joka piilottelee sitä asiaa että lapsia löytyy.

Sivut

Kommentit (60)

Vierailija

No he eivät halua. Sinuna miettisin miksi se häiritsee sinua. Puhut muutenkin rumasti tästä tuttavasta, kerta hänen juttunsa on paskaa. Olet varmaan niitä, jotka esittävät ystävää ja sitten haukkuvat ja tuomitsevat selän takana. Hyi.

Vierailija

Minä en ainakaan etsi treffi-ilmoituksella isää lapsilleni, vaan seuraa itselleni. miksi kummassa lapset pitäisi heti mainita? Jutustellessa kerron toki jo melko alussa, että lapsia on, lasten tapaaminen miehelle on silti tuossa kohtaa vielä melko kaukainen asia

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vain yksi asia on yksinhuoltajaa alempana deitti-ilmoituksissa ja se on läski yksinhuoltaja.

Tämä on aivan totta.
T:ylipainoinen yh

Vierailija

Mun deittiprofiilissa ei lukenut yh:ta. Ei lue monilla miehilläkään. Koska uskokaa tai älkää, mussa on paljon muutakin kuin äitiys.

Ja kyllä, kaikille kerroin keskusteluissa lapsistani. Ja niin vain silti kävin kymmenillä treffeillä kuukaudessa ja löysin uuden kumppanin ja ihanan onnen.

Ehkä mua ei sitten oltu pilattu. :D

Vierailija

Naiset saa treffi-ilmoihin älyttömän määrän vastauksia vaikka olisi kuinka monta äpärää ja sata kiloa ylimääräistä. Ehkä nuo jotka "unohtavat" mainita kakaroistaan yrittävät sillä tavoin houkutella parempaa ainesta vastaamaan.

Vierailija

Sama täällä. Minäkin etsin treffiseuraa, lapsilla on jo isä. 
Ja treffeille olen päätynyt pari kertaa, ensin on kirjoiteltu ja soiteltu. 

Veikkaisin, että aloituksen kirjoittanut henkilö on naimisissa ja kuvittelee olevansa jotenkin parempi ihminen kuin yh-ystävänsä. 

Mulla oli moinen olevinaan kaveri. Ties mistä tyypeistä yritti saada mua kiinnostumaan. Kyllä ihan olen onnellinen yksinäni, jos kiva kaveri löytyy joko ilmoituksen kautta tai harrastuksista tai baarista, niin siitä päätän ihan itse. En todellakaan hakemalla hae ketään. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Naiset saa treffi-ilmoihin älyttömän määrän vastauksia vaikka olisi kuinka monta äpärää ja sata kiloa ylimääräistä. Ehkä nuo jotka "unohtavat" mainita kakaroistaan yrittävät sillä tavoin houkutella parempaa ainesta vastaamaan.

Ei saa. Testasin.

Vierailija

Minusta se on aika oleellinen tieto, jos etsii oikeaa vakituista elämänkumppania. Onhan se ihan eri asia perustaa perhe yhden aikuisen kanssa kuin perustaa perhe aikuisen ja muutaman vieraan lapsen kanssa ja mahdollisesti tulla sotketuksi ties millaisiin vittumainen-eksä-kuvioihin. Jotkut ihmiset sitäpaitsi etsivät nimenomaan yh-kumppania, jos haluavat lapsia mutta eivät itse jostain syystä voi saada. Toiset taas haluavat välttää nyrppäteiniangstin silläkin uhalla, että kumppani itse olisi ihana.

Vierailija

En tajua miksi asiaa pitäisi salailla, mutta toisaalta en ehkä julistaisi asiaa vielä profiilissa. Pohjaan ajatukseni sille, kun joskus inhottaa nähdä ilmoituksia, joissa mies etsii nimenomaan yksinhuoltajaa. Mietin miksi on tärkeää että naisella on lapsia. Voi tietty olla että on itsekin yh ja siksi kaipaa yh-naista, mutta voi myös olla että on muita syitä. 

En halua kuulostaa hysteeriseltä, mutta jotenkin koen ettei treffiprofiilissani tarvitse näkyä että on lapsia ennestään. Asian voi kyllä ottaa puheeksi heti jutellessa. Jolle se on ehdoton ei niin sitten on, ja jos taas löytyy yhteinen sävel niin ei lapset ole este.

Vierailija

Minkä ikäinen olet? Oletko saanut miestä vielä kertaakaan kun olet tuttavallesi noin katkera? Tuttavasi on nainen, joka hakee itselleen seuraa, ei lapsilleen ainakaan ensi alkuun. Pitäisikö hänen mainita sinutkin ilmoituksessaan ettei kukaan erehdy luulemaan ettei hänellä ole kavereita ollenkaan? Pöljä olet ap.

Vierailija

Ihanaa yleistämistä taasen. Ottakaa huomioon se, että mikä on toisen roska, on toisen aarre.

Itse olin ylipainoinen yh. Ylipainoinen vieläkin, mutta löysin itselleni hyvän miehen deitti saitilta. 30-vuotiaan, hyvätuloisen yrittäjän jolla omakotitalo jossa yksinään asui. Hän oli valmis ottamaan koko paketin. Lapset hän otti omakseen, antaa rakkautta, on harrastuksissa mukana jaksaa touhua ja telmiä lasten kanssa. Hänellä itsellään ei ole lapsia. Nyt 5 vuoden yhdessä olon jälkeen olemme naimisissa ja ensimmäinen yhteinen lapsi on tulossa.

Minä sain miehen ja lapset isähahmon elämäänsä. Mies sai perheen. Olemme onnellisia.

Kenelläkään ei ole oikeutta haukkua ketään. Jokainen ihminen on tärkeä ja arvokas. Jokaisella on oikeus kokea rakkaus ja hyväksyntä. Ylipaino ja "valmiit lapset" ei ole syy jättää elämättä tai elää niin että kaikki peli on menetetty. Elämä ei ole peliä.

terveisin ylipainoinen äiti ja rouva.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat