Kommentit (2)

Kirsi

Täytyy sanoa, että rokko oli aivan h....tillinen. Lapset saivat sen päiväkodissa ja heiltä tarttui minuun. Lapsilla meni lievemmin ohi. Minulla se alkoi pääkivulla ja kynsinauhat olivat kosketusarat. Sen jälkeen alkoi tulla näppyjä nieluun, käsiin ja jalkapohjiin. Kutisivat kaksi päivää 24/7, eikä mikään helpottanut. Tauti oli ohi viikon kuluessa, mutta noin 1 kk rokon alkamisesta alkoi sormien ja varpaiden kynnet lähteä. Loppujen lopuksi niitä lähti yhteensä 7 sormista ja 2 varpaista. Olin silloin raskaana rv:lla 12-13.

Vierailija

Täällä myös rv 27 sairastettu enterorokko.. Vanhin lapsi sai sen päiväkodista, jonka jälkeen toinen lapsi sairastui ja lopulta minä. Esikoinen sai muutamat rokotukset suuhun ja käsiin mutta toinen lapsista oli aivan täynnä rakkoja. Minulla suu täynnä, jalat ja kädet kutisevia rakkoja. Ja kaikilla kunnon kuume. Olo oli melkoinen. Tämän jälkeen alkoi iho kuoriutua ja kynnet irrota, reilu kuukausi rokin jälkeen. Täällä ei siis mitenkään toivottava vieras tuo enterorokko enää ole.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat