Miten kertoa naiselle kun tuntumaa ei löydy?

Vierailija

Viimeviikkoinen yhden illan hoito osoittautui löysäksi vaikka ihan päällisinpuolin tiukannäköinen yh-äiti olikin. Siinä pienen molemminpuolisen suuseksi session jälkeen alettiin hommiin ja kumilla tottakai, pian huomasin ihan järkyttävästä panetuksesta huolimatta ettei muija tunnu miltään ja se olo ette heiluttaa mulkkuaan 50 000 litran altaassa. Lopulta kävi selväksi ettei siinä pysty laukeamaankaan ja homma loppui lopulta laukeamattomuuteen. Nainen kysyy jännittikö vai mikä ja tottakai vastaan että "joo vähän jännitti, en oo ennen kokeillu tälläista", että pääsen tilanteesta ulos, enhän kehtaa sanoo suoraan että "vittu sä oot löysä". Mut siis miten se pitäis selittää naiselle jos on niin horo ettei sinne voi laueta? Jeppis85

Kommentit (11)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Nainen varmaan ajatteli, että voi ei, taas tollanen pienimunanen. Eihän se tunnu missään. Miks mun kohdalle aina sattuu näitä.

Nii varmaan oli liian pieni mutta kuitenkin keskivertoa isompi ja varsinkin paksumpi, en omista hevosta enkä sille sopivaa telinettä jotta olisin voinut tarjota jotain sopivankokoista. Mutta kysymys kuuluikin miten se pitäis naiselle selittää kun tuohon tilanteeseen joutuu ettei nainen loukkaannu? Kuitenkin kun pillu on sellainen normaali niin hyvin nopeesti se laukeamisen tunne tulee ja pakko alkaa säästellä itteensä. Tuon kanssa sitä ei kyllä tullu ja näitä horoja aina eteeni joskus sattuu... Jeppis85

Vierailija

Ei asiaa tarvitse selittää tai perustella. Jos suhteen ei ole tarkoitus jatkua, mitä virkaa on rehellisyydellä? Harvemmin naisetkaan yhdenillanjuttujen varustuksen kokoa päin naamaa parjaavat. Kyse ei ole yleensä yksiselitteisesti siitä, että toinen on liian löysä tai toinen pieni, vaan yhteensopivuudesta. Sinä olit kyseiselle naiselle pieni, joku toinen on sopiva. Olen ollut 25-30 miehen kanssa, ja näistä suurin osa on ollut sopivia. Liian isoja on ollut ehkä kolme ja samoin liian pieniä kolme. Miehet ovat varmaan kokeneet samoin, eli kolmelle olen ollut tiukka ja kolmelle löysä ja muille sopiva.

Vierailija

No ei sun v*ttu pidä yhden illan horolle selittää mitään. Sanot juuri noin, jos kysyy, että jännittää tms. Jos sanot jotain löysyydestä, niin tottakai se loukkaantuu. Ja mikä pakko on laueta sinne pimppiin? Voitte lopettaa vaikka suuseksiin, jos nainen on niin kiva.

Vierailija

Mulla on tuollainen tilava vagina, joka vaatii isoa penistä sisäänsä ennen kuin työnnöt tuntuvat hyvältä. Koska vain aika harvoilta miehiltä tuollainen kalu löytyy lahkeessa, niin olen ottanut pari niksiä käyttöön.

Ensinnäkin vedän ja pidän miehen yhdynnässä mahdollisimman lähellä, jolloin klitoris saa stimulaatiota. Toiseksi, suosin asentoa, jossa ollaan kyljellään ja mies tulee takaapäin sisään. Tuolloin puristan ristissä olevia reisiäni voimakkaasti yhteen, jolloin tuntuma paranee huomattavasti. Kolmanneksi, ellei miehellä ole aivan nysä, niin voin puristaa peniksen vartta yhdynnän aikana sormilla. Tämä viimeinen keino ei tosin tuo minulle lisänautintoa, mutta miehelle se tepsii.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ei asiaa tarvitse selittää tai perustella. Jos suhteen ei ole tarkoitus jatkua, mitä virkaa on rehellisyydellä? Harvemmin naisetkaan yhdenillanjuttujen varustuksen kokoa päin naamaa parjaavat. Kyse ei ole yleensä yksiselitteisesti siitä, että toinen on liian löysä tai toinen pieni, vaan yhteensopivuudesta. Sinä olit kyseiselle naiselle pieni, joku toinen on sopiva. Olen ollut 25-30 miehen kanssa, ja näistä suurin osa on ollut sopivia. Liian isoja on ollut ehkä kolme ja samoin liian pieniä kolme. Miehet ovat varmaan kokeneet samoin, eli kolmelle olen ollut tiukka ja kolmelle löysä ja muille sopiva.

tuolla periaattellahan mäkin voin lokeroida nämä mun horopillu kokemukset koska olen ollut selvästi useamman naisen kanssa kuin sä miesten, heittämällä yli puolet enemmän ja niistä 5 hyvin löysää. Näitä horoja yhdistää yksi yhteinen tekiä, lapset ja hyvin hoikka vartalo, 1-6 lasta ja jopa 6 lasta 8 vuoden aikana tehtynä. Olen aina ihmetellyt varsinkin tiettyyn ryhmään kuuluvia naisia jotka kyllä päällisinpuolin helkkarin nopeesti palautuu synnytyksistä ja ei jää ylimääräisiä kiloja mutta mun otannalla kyllä voi päätellä että aikamoisia horoja ovat, vielä kun on kokemusta parista pyöreämmästä äidistä ja ei he samanlaisia olleet... ihmettelen kuinka sellaisten horojen miehet kykenevät laukeamaan seksissä ja lisääntymään siis, tietenkin mun tapauksessa on aina ollut kumi. Voihan se kalukin olla jollakin pieni, mutta miten se aina tietyille naisille olis pieni kun vielä toiset ääneen kehuu että onpas ihanan paksu ja kestävä? Yleensä nainen olettaa että mies laukeaa nussimalla ja kun sellasen horon kohtaa ettei tuntumaa löydy on tilanteesta joskus vaikea päästä ulos... Jeppis85

Vierailija

Kaikki ei ole pelkästään löysyydestä tai tiukkuudestakaan kiinni. On myös olemassa sellainen asia kuin tuntoherkkyys, puolin ja toisin. Joillekin riittää vähempikin stimulaatio, osalle oikein kunnolla käteensä tottuneille ei löydy riittävän tiukkaa pillua tästä maailmasta. En sitten tiedä voisiko olla niin, että päältä päin hyvin synnytyksestä toipuneet olisivat täysin unohtaneet lantionpohjanlihasten harjoitukset tai aloittaneet liian raskaan ja lantionpohjaa rasittavan treenin liian aikaisin synnytyksen jälkeen. Niiden lihasten kunto kun ei mitenkään päällepäin näy.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

No miksi sitten olet tuollaisten "horojen" kanssa jos niistä niin kovasti uliset, vai etkö muunlaisia saa?

No pitäähän niitäkin jonku panna kun niin nätisti itte sitä pyysi vielä, puutteessa oli eikä lapsiltaan ehtiny ukkoja ettiä ja nättikin vielä, mutta eipä sitä tosiaan tienny että vähä horo on. Jeppis85

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat