Lassukoiden lassukka; Andrei Tsikatilo!

Vierailija

Katsoin eilen HBO-Nordicilta leffan Citizen X, joka kertoo Venäjän (Neuvostoliiton) pahimmasta (itseasiassa kai koko maailman pahimmasta..) sarjamurhaajasta. Hän oli nuorena tyttöjen hyljeksimä ja kiusattu, ja alkoi kuulemma aikuisena suunnattomasti vihata nuoria ihmisiä ja rakastavaisia. Hän kuulemma tunsi raivoa, että seksiä saivat KAIKKI muut paitsi hän. Hän kykeni orgasmiin vain puukottaessaan.

Mielestäni tämä kuvaa mainiosti lassukoiden ajatusmaailmaa, tottakai äärimmäisen kärjistettynä. Kostetaan muille se, mitä ei itse saada,ikäänkuin muut olisivat _velvollisia_ antamaan hänelle sitä, mitä hän ei saa.

Lassukat käyttävät termejä kuten "naisten seksuaalinen valta" ym. jotka ovat kuin sotatermejä- se mikäpitäisi liittyä rakkauteen kahden ihmisen välillä, on heille asia, joka heidän tulisi ikäänkuin väkisin saada naisilta, vaikka naiset eivät haluaisi, ja he syyttävät NAISIA siitä, että nämä eivät estä heidän katkeroitumistaan ja syrjäytymistään. 

Vieras ihminen ei koskaan ole syyllinen toisen vieraan ihmisen syrjäytymiseen, ellei ole esim. kiusannut häntä. Mutta naisten syyttäminen kollektiivisesti siitä, että he eivät anna jollekin tietylle miehelle seksiä, on sairasta. On miehen itsensä tehtävä hoitaa traumansa esim. menemällä terapiaan, naisten syyttäminen on todella sairasta.

Kommentit (3)

Mies 29v
Seuraa 
Liittynyt6.3.2015

Naisten ahdistelu ja vahingoittaminen on tietysti väärin. Minusta olisi vain hyvä jos myös naisten harrastama henkinen väkivalta tunnistettaisiin paremmin; naisilla on valtaa leikkiä miesten tunteilla paljon enemmän kuin päinvastoin ja piiloutua sen jälkeen naiseutensa taakse turvaan.

Itse suutelin viimeksi maaliskuussa ja ennen sitä oli melkein kahdeksan vuotta taukoa. Sama nainen halusi sitten luokseni kylään ja kun päästin hänet sinne, hän meni heti jääkaapille ja valitti alkoholin puuttumista ja mm.tonki lääkkeitäni ja ennen pitkää valitti että häntä pelottaa. Voi kuvitella miltä tuollainen tuntuu miehestä, jolle jokainen päivä on samaa harmaata huomiotyhjiössä elämistä, kun huonoinkin nainen saa vastikkeetonta ihailua jos vain vie itsensä näytille.

Erityisen loukkaavaa tuossa oli siis se pelkäämiskommentti, koska olisi yhtä hyvin voinut sanoa pitävänsä minua vastenmielisenä, mutta sukupuolten rooliodotusten ja kokoerojen takia nainen voi tuolla tavalla loukata miehen tunteita turvallisesti omaan heikkouteensa vedoten.

Vielä olen pysynyt kilttinä ja mukavana, mutta jollakin tavalla mitta on toisaalta täysi; en enää jaksa ymmärtää naisia, jotka syyllistävät ei-seksikkäitä miehiä olemassaolostaan ja jos joku sanoo pelkäävänsä minua, en todellakaan aio ruveta lohduttamaan, koska sen naisen siinä pitäisi lohduttaa minua rumien sanojensa jälkeen eikä päinvastoin. Aion tehdä aloitteita missä haluan ja milloin haluan; ilman aggressiivisuutta mutta myös ilman minkäänlaista nöyristelyä, jota monet miehet pitävät tarpeellisena.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija

Mies 29v., tuo vieraanasi ollut nainenhan on ihan friikki,jos tonkii lääkkeitäsi? ja sanoo, että häntä pelottaa? Niin,mikä pelottaa, miksi tonkilääkkeitäsi, onko niissä lääkkeissä jotain psykoosilääkkeitä vai mitä ihmettä? Eikä kukaan normaali tongi toisen lääkkeitä, joten älä hyvä mies puhu naisista yleisesti kun puhut mt-ongelmaisista naisista. 

Ja siis, olen tuo tämän aloituksen tehnyt :) Ja vielä lisäski, olen itse mt-ongelmainen (masennus, ahdistus) ja erittäin pahasti aikanaan koulukiusattu poikien taholta. En silti sano että "kaikki miehet", kun puhun paskiaisista..

Vierailija

Voisto näistä jatkossa kirjoittaa sellaisilla otsikoilla, ettei joku hetikohta mene tekemään poistopyyntöä asiattomuuden vuoksi. Kuinka kauan ajattelit että esimerkiksi sana "femakko" säilyy otsikossa?

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat