Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Räiskintä ja ammuskelupelit kiellettävä!

Vierailija
18.10.2015 |

Kuka edes antaa lapsen pelata hirvittävää väkivaltaa sisältäviä pelejä?

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2015101820530822_ul.shtml

Tämä maailma on niin sairas ja hullu.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takaisin ylilautaan harjoittelemaan trollaamista

Vierailija
22/28 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä kun selität miksi kouluampumiset on lähinnä ameriikan ongelma vaikka pelejä pelataan kaikkialla.

Vierailija
24/28 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko joku olla noin tyhmä. Tapahtumaa todistanut kuvaili näkemäänsä - aivan kuin hän olisi

pelannut videopeliä. Tuo on vain jonkun kuvaelma tapahtuneesta. Se ei kerro eikä tarkoita sitä että ampuja olisi pelannut videopelejä ja saanut kimmokkeen siitä alkaa räiskimään. Videopeleillä ja väkivaltaisuudella ei ole mitään suoraa yhteyttä.

Vierailija
25/28 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ëiköhän ongelma ole pikemminkin USA:n olematon asekontrolli. Siellä kun käytänössä kuka tahansa voi ostaa aseen joltain pimeältä kujalta, eikä kukaan kysele aseenkantolupia.

Toinen ongelma on sitten koulukiusaaminen.

Vierailija
26/28 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ëiköhän ongelma ole pikemminkin USA:n olematon asekontrolli. Siellä kun käytänössä kuka tahansa voi ostaa aseen joltain pimeältä kujalta, eikä kukaan kysele aseenkantolupia.

Toinen ongelma on sitten koulukiusaaminen.

Ei varsinaisesti asekontrolli, koska on muita maita missä on vielä enemmän aseita suhteessa väkilukuun. Näissä ei kuitenkaan juurikaan ammuskella.

Ensisijaisesti puhutaan mielenterveysongelmasta.

Vierailija
27/28 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen omakohtaisesti huomannut, että pelaaminen aiheuttaa aggressiivisoitumista lapsessa. Vähän aikaa sitten poika pelasi omassa huoneessaan ja sanoin hänelle, että nyt on aika tulla katsomaan salkkareita olohuoneen telkkarista ja vedin virrat pois hänen pelilaitteesta, niin se suuttui.

Mulla pimahti pahasti kerran, kun virrat katkaistiin kun olin koneella, jossa kirjoitin jotain tarinaa jota en ollut hetkeen tallentanut. Ei tarvinnut edes pelata enkä ole koskaan ennen tuota tai tuon jälkeen reagoinut yhtä vahvasti. Eli... kielletään kirjoittaminen?

Vierailija
28/28 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö  itse ole aikonaan pelannut vastaavia tai omistanut leikkipyssyä. Mulla oli mutta silti oon normi perheen äiti 35v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän