Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko säälipillu urbaani legenda?

Vierailija

Onko kukaan nainen koskaan antanut säälistä?

Kommentit (13)

Vierailija

Luulisin, että hyvinkin monet puolisolleen. Että loppuu se vonkaaminen ja yöunien häirintä, ja pääsee vihdoinkin nukkumaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Luulisin, että hyvinkin monet puolisolleen. Että loppuu se vonkaaminen ja yöunien häirintä, ja pääsee vihdoinkin nukkumaan.

ei, tää on velvollisuudesta ja viimekädessä omasta mukavuudenhalusta pidemmällä tähtäimellä.

säälipillu on säälistä.

Vierailija

En usko sääpilluun. Niin kauhia vaiva tehdä seksiä jos ei itse ole messissä kiihottuneena ja palavasta halusta että kyllä semmosen session "vastineeksi" pitää jotain tärkeämpää saada kuin silkka säälin osoittaminen :D

Säpi

Itse olen meinannut kerran antaa säpiä kaverilleni, joka oli ihastunut minuun ja vonkasi. Kai se olisi ollut itselle egoboostia, mutta onneksi en antanutkaan. Väärin olisi ollut kaveria kohtaan. Exälle puoli vuotta eron jälkeen annoin säälipillua.

Vierailija

Ei ole urbaani legenda. Urbaanit legendat ovat yleensä edes jollain tasolla mielenkiintoisia, ehkä jopa merkittäviä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Itse olen meinannut kerran antaa säpiä kaverilleni, joka oli ihastunut minuun ja vonkasi. Kai se olisi ollut itselle egoboostia, mutta onneksi en antanutkaan. Väärin olisi ollut kaveria kohtaan. Exälle puoli vuotta eron jälkeen annoin säälipillua.

Säpiä? Täytyy tän ilmiön suht tunnettu olla jos sille on jo oma lyhennekin.

Vierailija

Kerran, kauan sitten. Oli kauheaa ja pahensi säälin kohteen tilannetta entsestäänkin. Toista kertaa ei tullut eikä tule.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat