Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies haluaa anaaliseksiä

Vierailija

Käymme mieheni kanssa kerta toisensa jälkeen keskustelua anaaliseksistä. Hän toivoisi, että minä kokeilisin sitä ja minulla taas on siitä hyvin ristiriitaiset tunteet. Pelkään kipua, sotkua, osaanko olla, nauttiiko siitä…. Ja lapset täytyy kyllä saada mummolaan tai jonnekin ennen kun voi edes harkita. Osaatko neuvoa miten voisin valmistautua ja rauhoitella itseäni? Osaatko antaa jotain vinkkejä?  Muuten meillä on kyllä hyvä olla ja luotan mieheeni.

Sivut

Kommentit (75)

Vierailija

No kokeile liukasteen kanssa dildolla itseksesi masturboidessasi. Jos pidät, on helpompi kokeilla miehenkin kanssa. Tai suoraan miehenkin kanssa, kunhan liukkaria on tarpeeksi ja kunhan sovitte, että vain kokeilette. Eli hyvin hitaasti tulee sisään ja ottaa heti pois jos ei tunnu hyvältä. Pitää osata rentouttaa sulkija, muuten kyllä sattuu.

Rohu
Seuraa 
Liittynyt18.10.2015

No kannattaa kokeilla, ei sitä tiedä vaikka nauttisitkin siitä. Mutta jos olet täysin sitä mieltä, ettet halua kokeilla, sano se miehellesi. Hän ymmärtää kyllä.

Ja rauhoitteluun en nyt keksi muuta kuin että tehkää siitä hyvin romanttinen hetki, kynttilöitä jne. Ja älä etsi kaikkea Mitä Voi Sattua-tekstejä netistä, jotka voisivat järkyttää/pelottaa.

Vierailija

Jos et oikeasti halua, niin ei ole pakko suostua edes kokeilemaan. Sanot selvästi ettet halua ja et halua edes kokeilla koska... Eli ei vain ei, vaan myös se syy miksi. Jos mies kärttää vielä tämän jälkeenkin niin voit sitten kysyä miksi sun mielipide ja nautinto ei ole hänelle tärkeää.

Vierailija

Itse sanoin miehelle ettei siinä ole mitään mistä mä nautin. Oli kuulemma edellisten kanssa siitä harrastanut ja yhden illan säätöjen kanssa kuulemma kokeillut yleensä kepillä jättää, eli mitä jos irtoais.
Sanoin että osa nauttii siitä ja osa ei, ja mä en nauti millään tavalla siitä. Mites sanoi ok, mä rakastan sua ja haluan että säkin nautit. Ei ole ottanut asiaa sen jälkeen puheeksi. Puhuttiin asia selväksi siis kun oltiin tapailtu vähän aikaa ja mies ehdotti. Nyt ollaan oltu yhdessä 12 vuotta.

näin meillä

Ei muuta kuin valmistautumaan. Eli osta suolihuuhtelupussi ota peräruiskeita sillä niin kauan ,ettei masusta tule kuin kirkasta vettä,  sitten vähän liukkaria pyllyyn , Jalkaan vaan avosukkikset tai stay-upit ,päälle joku tosi lyhyt minari ( mallia 'japanese schoolgirl') jos tykkäät ylipolven saappaista niin seisoma-asennossa  ne ovat tosi hyvät ja kiihottavat miestäsi varmasti huippukierroksille. Sitten vain odotat miehesi tuloa töistä (tämähän on yllätys) ja  asetut istumaan nojatuolin selkänojalle ja pyydät häntä nostamaan sinut pohkeista polvien alapuolelta takaa ylös sen jälkeen kun olet laittanut hänelle kortsun ja auttanut sitä vähän pystyyn. Oma ukkoni suorastaan karjaisi kun ponnisti itsensä sisääni ja pani minua sylissään hyppyyttämällä. Villi tunne ,takaan. Ellei tämä paranna seksielämää ja virkistä sitä heti 100%:sti ,niin ei sitten mikään!  Näin meillä aina silloin tällöin ( kovin usein en kuitenkaan tätä leikkiä ja yhdyntämuotoa suosittele-paikat vaativat toipumisensa. )

Vierailija

Juu, meilläkin mies aina haluaa anaalia. Maksimissaan kerran vuodessa annan. Se sattuu. Ei tule sotkua, paitsi joskus hiukan verta.  Itselläni on peppu pari päivää kipeä ja suolta kutittaa. Eikä siitä tosiaan nauti!!!! Olen kuullut, että mies voi nauttia, koska hänellä eturauhanen, jota peräsuolen kautta voi kiihottaa. Yksi tuttavapariskunta harrastaa anaalia melkein joka viikko. Nainen luottamuksella minulle kertoi. Hän sanoi ottavansa puoli pulloa viiniä ja ajattelevansa mukavia asioita, että rentoutuu. Kerran oli nukahtanut miehen jyystäessä kakkoseen. Eli ilmeisesti siihen kipuun tottuu, jos tarpeeksi usein antaa.

Vierailija

Minun tekee mieli peppuseksiä humalassa tai krapulassa. Jotenkin silloin rentoutuu paremmin ja on "tuhmempi" olo. Olennaisinta on tosiaan pystyä rentoutumaan, muuten sulkijalihas on kireä ja homma sattuu. Myös asennolla voi vaikuttaa. Suosittelisin aloittelijalle kylkiasentoa. Liukkaria tulee olla paljon ja edetä hitaasti. Mitä nautintoon tulee, itse tykkään tosi paljon. Saan peppuseksissä orgasminkin. Ensimmäinen kerta kun näin kävi, oli yllätys, sillä en tiennyt sen edes olevan naiselle mahdollista.

Vierailija

Ette voi aloittaa peppusekstailua yhdynnällä. Tai voitte, mutta se ei ole kivaa. Suosittelen aloittamaan rauhassa ja hitaasti niin, että ensin otatte tavalliseen seksiin mukaan peppureiän hyväilyn. Eli sinne ei aluksi edes työnnetä mitään sisään, vain hyväillään aukon suulta. Itse pidän myös siitä, että aukkoa "venytetään" levittämällä pakaroita. Tuntuu kivalta esim. silloin kun ollaan samalla ihan tavallisessa yhdynnässä (pilluun). Seurailet omia tuntemuksiasi, saatko mitään kiihotusta tällaisesta. Jos tuntuu hyvältä niin joku kerta kokeilette, miltä tuntuu laittaa sormea sinne. Voit myös kokeilla näitä juttuja masturboidessasi.

Varsinainen anaaliyhdyntä ja -pano kannattaa ottaa mukaan vasta myöhemmin, kun olet tottunut peräaukon stimulointiin muuten. Siinä liukkari on ihan ehdoton, sitä ei voi olla ekoilla kerroilla liikaa. Asennon on oltava sellainen, että mies voi helposti säädellä sitä, miten nopeasti työntyy sisääsi. Itselleni on tosi tärkeää myös se, että voin stimuloida klitorista samalla, etenkin sisääntyöntymisvaiheessa vähentää epämukavuutta huomattavasti. Kontillaan oloa en suosittele ekoille kerroille, vaan tuo jo aiemmin mainittu kylkiasento voisi olla paras. Koska peräaukko saattaa tavallaan "imaista" peniksen sisälle ja silloin sattuu, miehen pitää olla skarppina ja hitaasti, oikeasti hi-taas-ti sentti sentiltä työntyä sisään. Ja heti kun susta tuntuu pahalta, sun täytyy kertoa se miehelle, jotta osaa pysähtyä. Ootte hetken ihan vaan paikallaan siinä ja sitten kun sulle taas sopii niin mies voi työntyä syvemmälle. Kun penis on kokonaan sisällä kannattaa siinäkin olla ihan vaan paikoillaan jonkin aikaa ja totutella oloon.

Aluksi ei myöskään kannata aloittaa varsinaista panemista vaan olisi hyvä vaan antaa peniksen olla sisällä ja sä voit vähän liikutella peppuasi, jolloin penis hankaa suolta. Se tuntuu hyvältä ja saat tuntumaa, pääset fiilikseen. Mitään kovaa panemista ei ekoilla kerroilla tosiaan kannata vaan senkin on oltava hitaanpuoleista. Jatkossa voi sitten kokeilla kovempaa, jos vielä haluaa lisää. Klitoriksen samanaikaista stimulointia kyllä suosittelen kaikkiin vaiheisiin, jos siitä muuten siis tykkää.

Eli mun mielestä anaaliseksi vaatii aikaa. Kivaa se kyllä on, kun vauhtiin päästään :) Ja joka kerta päättyy molempien orgasmiin, ihan ekoilla kerroilla en itse saanut,  mutta parin kerran jälkeen aina. Orgasmi on valtava. Noin kerran tai kaksi kuukaudessa meillä sitä harrastetaan ja viime aikoina mieskin on alkanut tykätä oman peppuaukkonsa hyväilystä. 

JoopaJoojoo

Nuo jotka suosittelevat kokeilemaan anaalia ovat kyllä miehiä. Varsinkin se joka muka saanut orgasminkin anaalissa..😂 Itse en tykkää enkä sitä miehelle anna. Tuskin antaisi minunkaan dildottaa sitä perseeseen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Nuo jotka suosittelevat kokeilemaan anaalia ovat kyllä miehiä. Varsinkin se joka muka saanut orgasminkin anaalissa..😂 Itse en tykkää enkä sitä miehelle anna. Tuskin antaisi minunkaan dildottaa sitä perseeseen.

Olen kyllä ihan nainen ja nautin anaaliseksistäkin ja tottakai saan orgasmin, miksi harrastaisin sitä, jos en siitä pitäisi? Tiedän, etteivät kaikki pidä siitä, mutta ei se tarkoita, ettei kukaan voisi siitä tykätä. Anaaliseksi ei tarkoita sitä, että jyystetään kuivana kakkoseen, siksi kerroin pidemmin omasta kokemuksestani ja siitä, miten kannattaa kokeilut aloittaa. Tottakai se sattuu, jos vaan survastaan kyrpä perseeseen.

T: 15

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä ihan nainen ja nautin anaaliseksistäkin ja tottakai saan orgasmin, miksi harrastaisin sitä, jos en siitä pitäisi? Tiedän, etteivät kaikki pidä siitä, mutta ei se tarkoita, ettei kukaan voisi siitä tykätä. Anaaliseksi ei tarkoita sitä, että jyystetään kuivana kakkoseen, siksi kerroin pidemmin omasta kokemuksestani ja siitä, miten kannattaa kokeilut aloittaa. Tottakai se sattuu, jos vaan survastaan kyrpä perseeseen.

T: 15

Joo, olet väärässä. Ei se tunnu hyvältä. Ja vaikka pullon tunget liukuöljyjä ja voiteita, niin tekee niiiin kipeää. Joka työntö. Vain miehellä on se eturauhanen vai mikä se oli, jota kiihottamalla voi saada jopa orkun. Naisella ei ole. Mutta oletko kuullut sadomasokismista? Olen kuullut, että joku nauttii kivusta. Todennäköisesti sinä kuulut siihen porukkaan, vaikket tietysti kehtaa myöntää.

Vierailija

Jos ajatus ei tunnu hyvältä niin ei minusta tarvi edes kokeilla. Kuinka moni mies suostuisi jos nainen haluaisi laittaa jotain miehen anaaliin? Väitän että melko harva. Jos itse haluaa kokeilla ja tykkää niin mikäs siinä, mutta jos jo ajatus tuntuu epämiellyttävältä niin jätä kokeilematta. Itselläni menisi hermo jos mies jatkuvasti ruinaisi vaikka olen sanonut ettei kiinnosta.

Vierailija

Tosi hienoa, että pitää totutella ja valmistella jne. Ihan samanlaiset seremoniat käytiin läpi neitsyyden menettämiseenkin, not. Kokeiltu on, never again. Ei oo mun juttu.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat