Mies pääsi aamulla putkasta ja joutui

Vierailija

Iltapäivällä uudestaan, kun uhkaili väkivallalla, löi nyrkillä ja hajotti tavaroita. Miten kauan ne voi pitää siellä? Laskeekohan ne yöksi takaisin? Mua pelottaa, että milloin se tulee kotiin. Täällä ei ole turvakotia ja olen raskaana. Olen hakenut omaa asuntoa. Mä olen niin loppu 😞 Miten tästä selviää...?

Sivut

Kommentit (42)

Vierailija

Mutta lapsi tuon miehen kanssa oli Pakko tehdä? Miksi? Ei meinaa enää empatia riittää, samanlaisia tarinoita päivästä toiseen. Eikö ole ollenkaan järkeä päässä???

Tsemppiä kuitenkin. Eikö ole ketään sukulaista/tuttavaa jonka luokse voisit mennä? Naapurikaupungin turvakoti?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mutta lapsi tuon miehen kanssa oli Pakko tehdä? Miksi? Ei meinaa enää empatia riittää, samanlaisia tarinoita päivästä toiseen. Eikö ole ollenkaan järkeä päässä???

Tsemppiä kuitenkin. Eikö ole ketään sukulaista/tuttavaa jonka luokse voisit mennä? Naapurikaupungin turvakoti?

Ei kande nyt jälkiviisastella. Tilanne on tämä ja siihen on vain keskityttävä. 

Ei ole ensimmäinen, joka on tehnyt lapsen väärän miehen kanssa, eikö vain?

Vierailija

No minkäs minä sille voin, että puoliso alkanut juomaan. Naapuri kaupungin turvakotiin on yli 200km. Ystäviä en haluaisi vaivata, heillä on pienet lapset ja mies saattaa tulla sinne riehumaan. Olisi kauheaa, jos lapset näkisi. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

No minkäs minä sille voin, että puoliso alkanut juomaan. Naapuri kaupungin turvakotiin on yli 200km. Ystäviä en haluaisi vaivata, heillä on pienet lapset ja mies saattaa tulla sinne riehumaan. Olisi kauheaa, jos lapset näkisi. Ap

Ihan kaikilla on pieniä lapsia? Eihän ovea tarvitse avata, jos mies oven taakse tulee, soitto taas vaan poliisille.

Vierailija

Monilla paikkakunnilla, vaikkei olisi varsinaista turvakotia, on sosiaalitoimiston järjestämiä turvaasuntoja. Siispä soittele sossuun.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kande nyt jälkiviisastella. Tilanne on tämä ja siihen on vain keskityttävä. 

Ei ole ensimmäinen, joka on tehnyt lapsen väärän miehen kanssa, eikö vain? Niin no, jos oikein tarkkaan luet kommenttini niin juuri sitä taisin tarkoittaa...! :-DDD

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Niinhän ne aina alkavat juomaan, ihan yhtäkkiä. Ja yhdessä on oltu... Puoli vuotta, veikkaan?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän ne aina alkavat juomaan, ihan yhtäkkiä. Ja yhdessä on oltu... Puoli vuotta, veikkaan?

Sivusta seuranneeni yhtä tapausta niin voin sanoa että kyllä voivat alkaa juoda yhtäkkiä. Väkivaltaisuus tulee sitten juomisen mukana. Tuntemani pariskunta oli ollut yli 10 vuotta yhdessä kun miehellä napsahti päässä. Sitä ennen käytti hyvin harvoin alkoholia.

Vierailija

Taas näemme alkoholin haitat, miksi tuota helvetin viinaa ei yksinkertaisesti kielletä koko maailmassa. Siinä mielessä muslimit ovat fiksuja kun heidän ei tarvitse sekoittaa päätänsä moisella litkulla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuule, yhdessä oltu vuosia. Ei nyt veikkauksesi mennyt nappiin 😊 ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivusta seuranneeni yhtä tapausta niin voin sanoa että kyllä voivat alkaa juoda yhtäkkiä. Väkivaltaisuus tulee sitten juomisen mukana. Tuntemani pariskunta oli ollut yli 10 vuotta yhdessä kun miehellä napsahti päässä. Sitä ennen käytti hyvin harvoin alkoholia.

Totta kai näitä kuvailemiasi yllätysluonteitakin on olemassa, mutta eiköhän kuitenkin suurin osa tapauksista ole niitä, että väkivaltaisuus on ollut jo pitkään tiedossa.

Olen itse ollut väkivaltaisessa parisuhteessa ja tiedän miten pikkuhiljaa se väkivalta tulee mukaan. Ensin on verbaalista haukkumista, nimittelyä, väheksyntää, kaikki tekemisesi on paskaa ja sinä itsekin olet täysi paska. Jossain vaiheessa se nimittely ei enää riitä, vaan pikkuhiljaa tulee mukaan fyysisiä piirteitä. Aluksi heitetään jollain tavaralla, ekoja kertoja niin ettei osu ja sitä seuraavilla kerroilla alkaakin jo osua. Seuraavaksi tulee läppäisyjä ja huitaisuja, tönimistäkin. Ja näiden vaiheiden jälkeen alkaakin jo nyrkki laulaa niin iloisesti, että siinä repeää vaatteet ja veri lentää.

Mutta ap, alapa nyt hakea omaa asuntoa. Selitä asuntohakemuksessa tilanteesi, niin luulisi sinun saavan hyvinkin nopeasti. Miehelle et puhu asiasta, ettet päädy lööppeihin, hoidat muuton kaikessa hiljaisuudessa jonkun ystäväsi avustuksella.

Nyt pitää ajatella lapsen parasta ja lapsen paikka ei ole tuollaisessa kodissa. Jos sinä et lähde, niin joku kerta lapsi lähtee lastensuojelun mukaan. Eivät meinaan kauaa katso tilannetta, jossa lapsi on vakavassa vaarassa kotonaan.

Vierailija

Neljätoista korjaa: olikin jo hakenut omaa asuntoa, en huomannut ensin. Pahoittelut!

Mutta ota yhteyttä kaupungille ja kerro tilanteesi, luulisi nopeuttavan asunnon saantia.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat