Onko totta että miestä alkaa kiinnostaa nainen siinä vaiheessa kun naista ei enää kiinnosta?

Vierailija

Oletteko huomanneet että asia olisi näin?

Kommentit (15)

Vierailija

Riippuu miehestä. Olen huomannut että ihmissuhdepelejä pelaavat ihmiset ehkä säikähtävät jos huomaavat että saalis alkaa livetä kun taas normaalilla tunneälyllä varustetut taas ottavat itse etäisyyttä kun huomaavat toisen kiinnostuksen katoavan.

Vierailija

Oon huomannut miesten olevan aika sinnikkäitä, kun itse on kielteisellä ja ylimielisellä kannalla seksiä tai suhdetta ajatellen. Jos esiintyy sillä asenteella, että don't  care, niin mies yrittää vakuuttaa olevansa sen arvoinen. Kai se "voitto" maistuis sit makoisammalta.

Vierailija

Exää alkoi kiinnostaa suhteen korjaaminen vasta kun olin itse luovuttanut ja kerroin että haluan erota. Eli joidenkin miesten kohdalla voi hyvinkin pitää paikkansa.

Vierailija

Pelimiehillä toimii niin että naiset jotka selkeesti heistä pitävät eivät niinkään kiinnosta, ovat ns. liian helppoja kohteita. Nainen joka ei pelimiestä noteeraa, kiinnostaa pelimiestä. Tavoitteena on saada nainen kiinnostumaan, on pelimiehelle miltei loukkaus jos nainen ei häntä huomioi. Kun ns. haasteellinen nainenkin on saatu koukutettua, ei sekään nainen enää kiinnosta.

Normaalit miehet toimivat varmaan eri tavalla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Riippuu miehestä. Olen huomannut että ihmissuhdepelejä pelaavat ihmiset ehkä säikähtävät jos huomaavat että saalis alkaa livetä kun taas normaalilla tunneälyllä varustetut taas ottavat itse etäisyyttä kun huomaavat toisen kiinnostuksen katoavan.

Näin se varmaan on!

Samoin kuin "roikotettavaksi" päätyvät ei tunne-elämältään normaalit naiset, jotka sietävät epätasaista kiinnostuksen osoittamista ja huonoa kohtelua. Normaalit naisetkin saavat huonoa kohtelua joskus, mutta kävelevät ulos näistä jutuista ennenkuin ne kunnolla alkaakaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin se varmaan on!

Samoin kuin "roikotettavaksi" päätyvät ei tunne-elämältään normaalit naiset, jotka sietävät epätasaista kiinnostuksen osoittamista ja huonoa kohtelua. Normaalit naisetkin saavat huonoa kohtelua joskus, mutta kävelevät ulos näistä jutuista ennenkuin ne kunnolla alkaakaan.

Nainen voi olla tunne-elämältään muuten normaali, mutta juuri sellaisessa kriisikohdassa, että on altis kaltoinkohtelulle. Tässä hyvä syy, miksi ei kannattaisi aloittaa uutta suhdetta ennen kuin edellinen on käsitelty. Ihan itsensä takia. Kohdalle voi osua jos jonkinlaista kaksilahkeista koheltajaa.

Vierailija

Jokaisella on oma rytminsä. Miehet käsittelevät tunneasioita usein hitaammin kuin naiset, koska eivät elä tunteita läpi täysillä ja aktiivisesti piehtaroi niissä. Tunteille jää vain pieni varomaton hetki siellä, toinen täällä. Niinpä tunnetyö nytkähtelee eteenpäin hyvin hitain liikkein. Kun nainen on jo kaiken käsitellyt ja sinetöinyt asian, mies onkin vasta päässyt siihen vaiheeseen, että asioita alkaa pulpahdella mieleen ja niihin pitää reagoida.

Pelimiesten kohdalla on kyse kontrollista. Heidän täytyy hallita suhteessa. Siinä vaiheessa kun nainen on lipeämässä omille teilleen, hänet pitää saada takaisin ruotuun; siihen tunnetilaan että hän odottaa kiltisti miehen seuraavaa yhteydenottoa. Parressa olevaa lehmää ruokitaan säännöstellen. Laitumelle ei pelimiehen lehmiä päästetä.

Vierailija

Joo, tämän olen kokenut useasti. Olen myös myöhemmin kuullut ihastukseltani ettähän olisi lähestynyt minua jos en olisi vaikuttanut niin epäkiinnostuneelta.

Vierailija

Ei ole asiat niin yksinkertaisia. Näitä tällaisia avauksia lukiessa ei voi kuin pitää ylimainostettuna naisten sosiaalisten tilanteiden tajua ja tunneälyä.

Vierailija

Mun kokemuksen mukaan kyllä. Varsinkin silloin jos itse haluan jotain seksisuhteen kaltaista koska en koe henkistä yhteyttä ja olen vielä valinnut jonkun varman nakin, pleijerin, petikumppanikseni koska niiden ei pitäisi ihastua. Siinä vaiheessa kun itse sanoo että ei tähdätä parisuhteeseen, niin mies ihastuu. On käynyt useampaan kertaan näin.

En kyllä usko että se on oikeaa ihastumista, lähinnä jotain pakkomieltä siitä että kyllähän kaikkien naisten pitää heihin ihastua, kaikki niin tekee. Olen huomannut kyllä että jotkut naisetkin tekevät samaa, ei ole vain tiettyjen miesten ominaisuus.

Vierailija

Ex jätti mut, mutta halusi heti takaisin kun kuuli minulla olevan uusi. Olisin ottanut takaisin vähän aikaisemmin, mutta en kelvannut kun vasta sitten, kun oli jo uusi. No se otti sit heti kanssa jonkun vaan, jonka sattui saamaan.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat