Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos on pari vuotta sitten ollut vähän allerginen koiralle niin onko mahdollista että ei enään ole

Vierailija

Eli jos on pari vuotta st ollut allerginen koirille ( vähän) niin onko mahdollista että enään ei ole?

Kommentit (3)

Vierailija

Mulla ainakin pahentunut. Aivastelua ja silmien vuotamista tulee missä vaan ja epäilen, että se johtuu siitä, että ihmisillä on koiria. Menee ohi sitten kotona viimeistään kun on käynyt suihkussa. 

Vierailija

Me oltiin vähän allergisia. Otettiin koira. Ei olla allergisia enää millekään. Emme juuri enää sairastele muutenkaan.  Voi tapahtua myös ihan päinvastoin. Mut me ollaan koiran ansiosta entinen allergiaperhe.

Vierailija

Minulla astma ja lievä koira-allergia ja olen onnistunut siedättämään itseni kolmeen eri koiraan. Jokainen koira on yksilö mitä allergeeneihin tulee, rodunkaan perusteella ei voi paljoa yleistää.

Nykyinen koirani on piikkiturkkinen ja vielä kahden vuoden jälkeenkin tulee iholle nokkosrokkoa jos koira kiehnää käsivarsia vasten. Kutinat, niiskutukset, hengenahdistukset yms ovat kuitenkin mennyttä ja ihoreaktio katoaa 30min sisään joten eipä tämä haittaa. Voi olla että ilman atooppista ihoa olisin säästynyt tältäkin oireelta.

Tuolle siedätysjaksolle kannattaa varata kuukausi-pari aikaa ja antihistamiineja. Ei voi tietää miten käy ennenkuin kokeilee. :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat