Vittu kaikki menee päin persettä

apuapliis

raha asiat, koulu,ihmissuhteet, te ette voi tietää miltä musta tuntuu, mutà mun pitäs tehä 😢😢😢😢

Sivut

Kommentit (16)

Hertta Hurtta

KAkkonen ei ihan löytänyt asian ydintä, kysymys ei ollut siitä olennaisimmasta päästä.

Olennaisempaa on, missä kunnassa AP asuu. Siitä riippuu, mitä apua on tarjolla ja mihin pitää ottaa yhteyttä. Myös iällä on merkitystä.

Siis AP: Missä asut ja kuinka vanha olet? Auttaisin mielelläni sua puhelinnumeroiden etsimisessä.

Älä satuta itseäsi, älä tee tuhoisia. Suurin osa asioista menee ohi, vaikka sitä on vaikea nähdä.

apuapliis

Vierailija kirjoitti:

KAkkonen ei ihan löytänyt asian ydintä, kysymys ei ollut siitä olennaisimmasta päästä.

Olennaisempaa on, missä kunnassa AP asuu. Siitä riippuu, mitä apua on tarjolla ja mihin pitää ottaa yhteyttä. Myös iällä on merkitystä.

Siis AP: Missä asut ja kuinka vanha olet? Auttaisin mielelläni sua puhelinnumeroiden etsimisessä.

Älä satuta itseäsi, älä tee tuhoisia. Suurin osa asioista menee ohi, vaikka sitä on vaikea nähdä.

Etelä suomessa, ja just 15 voin kuvitella, että te vaan nauratte mutta mul on tosi paha olla ja en saa enää untakaa, ja ette tiiekkää milt esim just nyt tuntuu. mul kaikki, jokanen raha on menny uhkapelaamiseen, kuulostaa tosi naurettavalta ehkä, mutta oon tosissani, muutekaa kukaa kaveri ei oo kontaktissa, eikä ketään kiinosta, kaikil on vaa keskenää hauskaa ilman muo, eikä mus oo mtn epänormaalia. ne käyttää rahansa muuhun, mopoihin yms, mutta niin oon mäki miettiny mutta ei mun iskä ees ymmärrä noitte pàälle ja sit meni kiinnostus.. ja tnä vuonna mennyt tuoho uhkapelaamisee ainaki 2000 euroa ja yli ja ku sitä alkaa miettii haluis satuttaa itteensä, kuink tyhmà oon ollu ja muuta. 😢😢😢 Tää uhkapelaaminen tapahtuu internetissä. en oo ikinä voittanu mtn :( ja sit vieku perhe asiat on ok muutaku et eronneet vanhemmat,mutta koko perhe on vaa nii köyhä, ja aina puhutaa rahasta, raha on tärkein yms. ja sità rahaa onvaa kertyny mulle ja sit oon laittanu, en eea joskus tajuu miks mun mutsi ei oo kyselly mihi käytän rahoi yms .. en tiie. mutta oloni: olen harmassa huoneessa ja huoneen seinät kaatuu päälleni

Vierailija

Sulla on ollut ihan perkeleesti rahaa tuhlattavaksi 15 vuotiaaksi. Parasta vaan tunnustaa realiteetit: mokasit ja kannat nyt vastuun. Vastuun pakoilu on tyhmää. Oma vika, jatkossa paremmin. Köyhällä ei ole paria tonnia käytössä. 

apuapliis

Vierailija kirjoitti:

Köyhä perhe syö noilla rahoilla vuoden. 

NIMENOMAAN sen takia ottaa niin pirusti päähän, sillä sais vaikka mitä 😪😪

apuapliis

Vierailija kirjoitti:

Sulla on ollut ihan perkeleesti rahaa tuhlattavaksi 15 vuotiaaksi. Parasta vaan tunnustaa realiteetit: mokasit ja kannat nyt vastuun. Vastuun pakoilu on tyhmää. Oma vika, jatkossa paremmin. Köyhällä ei ole paria tonnia käytössä. 

no totta.. koitan nyt alkaa toimia viisaammin

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat