Olen nainen ja sitä mieltä, että miehen seksikkyys on ihan jossain muualla kuin ulkonäössä

Vierailija

Hauskuus, rentous, älykkyys... Ei ota itseään ja elämää niin vakavasti. Minulle miehen ulkonäkö on aikalailla sivuseikka.

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

Samaa mieltä! Intohimo ja kipinöinti syntyy ihan muusta kuin komeista kasvoista tai sinisistä silmistä  - vaikka niitä onkin kiva katsella.

Älykkyys (ei sentään ylenmääräinen kirjaviisaus tai nörtteys), hauskuus, optimistinen elämänasenne, kyky ottaa tilanteen haltuun... Siitä miten katsoo tai koskettaa naista - arvostavasti, hyväksyvästi, täynnä lämpöä ja halua. Siitä miten pukeutuu ja kantaa itsensä.

Toimii molemmin päin.

Vierailija

Tottakai kiinnostuminen tapahtuu osittain ulkonäön kautta eli siinä pitää olla jotakin mistä ottaa kiinni ennen parempaa tutustumista. Ainakaan minä en harrasta mitään nettiseikkailuja vaan tutustun ihan naamatusten, joten silmää miellyttävä ulkonäkö avaa nopeammin tuen tutustumiseen. Tutustuin viime vuonna mieheen, joka melkein pelotti ensi näkemältä. Kun hänen kanssaan olin rauhallisessa paikassa hetken jutustellut, alkoi löytyä paljon yhteisiä asioita, samankaltainen huumori ja ajatusmaailma. En tiennyt mitään mm. miehen koulutuksesta ja tällaisista seikoista, vaan juttumme liikkuivat ihan muissa asioissa ja juttua riitti. Minulla oli kuitenkin silloin vaikeaa parisuhteessa ja pilasin juttumme niitä miettimällä.

Onneksi kuitenkin tutustuimme vaikka ilman "pakkoa" en olisi varmasti uskaltanut sanoa hänelle sanaakaan. Mies osoittautui tatuointiensa takaa upeaksi ihmiseksi. N41

Vierailija

Kyllä! Korealla ulkokuorella ei pitkälle pötkitä, mikäli sisältä löytyy vain silkkoa. En tosin ole muutenkaan oikein ymmärtänyt miesten ulkonäön kuolaamisen päälle, varsinkaan niiden ns. yleisen mielipiteen mukaan komeiden sellaisten. Esimerkiksi Brad Pitt on mielestäni aivan tavallisen näköinen eikä liikauta mitään missään päin kehoa. En pidä häntä myöskään persoonana kiinnostavalta.

Katse, tapa kohdella ihmisiä yleisesti, huumori, sanavalmius, elämänasenne ja ääni vetoavat paljon vahvemmin kuin ulkonäkö. Ääni varsinkin saa mut aivan villiksi. Olen usein naureskellut, että mies saa olla vaikka munanmuotoinen pygmi, kunhan sillä on ääni kohdallaan :D

Vierailija

Täysin samaa mieltä! Miehen seksikkyys alkaa hymystä ja iloisesta ja positiivisesta elämänasenteesta :) Siksikin nuoret miehet vetoavat minuun, vaikka etsinkin rinnalleni oman ikäistä miestä. 

Vierailija

Kyllä. Miehen seksikkyyttä on matalahko puheääni, rento olemus, intensiivinen katse, osaa puhua, sopiva itsevarmuus. Ja jopa oikeanlainen haju :)  Minuun ei vetoa kehut ulkonäöstäni tai -muodoistani.

Sane society

Miehen seksikkyys on vain  hänen lompakossaan ja arvoasemassaan. Seksikkäällä miehellä on hyvä virka ja paljon alaisia,komea auto ja jotain maallista hyvää tarjota naiselleen  Vain tällainen mies ansaitsee kauniin ja hyvännäköisen naisen.Nainen on se ,joka aina  valitsee ja päättää miehen kohtalosta siinä suhteessa. .  On luonnon laki ,että huononnäköiset ja vähävaraiset miehet karsiutuvat pois elämän kovassa  kilpailussa. He jäävät lopulta yksin,mutta sille ei voi mitään ,hekin saavat kuitenkin elää yhteiskunnassamme . Ellei mies yllä mihinkään todellisiin saavutuksiin elämässään jo nuorena, hän ei ole mies ,eikä mikään. He ovat loppujen lopuksi vain sitä todellista  ongelmajätettä yhteiskunnassa. Loppujen lopuksi heistä moni päätyy vankiloihin , sillä mieshän ilman naista on luonnostaan rikollisuuteen taipuvainen ja se  väkivaltainen sukupuoli. Onneksi heitä varten on paljon vankiloita ja lisää tulee.Naisen kuuluu testata miehiä ja hyväksyä vain paras ja menestymiskykyisin yksilö. Valitettavasti muunlaisille miehille ei terveessä yhteiskunnassa voida antaa sijaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä! Intohimo ja kipinöinti syntyy ihan muusta kuin komeista kasvoista tai sinisistä silmistä  - vaikka niitä onkin kiva katsella.

Älykkyys (ei sentään ylenmääräinen kirjaviisaus tai nörtteys), hauskuus, optimistinen elämänasenne, kyky ottaa tilanteen haltuun... Siitä miten katsoo tai koskettaa naista - arvostavasti, hyväksyvästi, täynnä lämpöä ja halua. Siitä miten pukeutuu ja kantaa itsensä.

Toimii molemmin päin.

"...kantaa itsensä"   (????)  Miten mikään  kappale ( tai olio) maan  vetovoiman vaikutuspiirissä  voisi kantaa itsensä ?

Siinähän   tarvisisi jo kyetä rikkomaan  fysiikan ja luonnonlakeja , tai sitten tuo on jotain aivan  ihmeellistä  'naisen logiikkaa' (tai sitten vain   jotain,vain   jonkun naisen,aivan  'logiikatonta logiikkaa')

Vierailija

Ei tarvitse olla perinteisellä tavalla komea.

Jollain tavalla seksikkäitä on esim. Silta -sarjan Martin Rohde tai Shield -sarjan kalju mies :)

Tosin olenkin jo aika vanha nainen. Ehkä nuorempana olisin ajatellut toisin.

Vierailija

Samaa mieltä apn kanssa. Nuorena ( teininä ja kaksikymppisenä) katsoin miehissä ulkonäköä todella paljon. Ei olisi kannattanut... :) Nykyään ymmärrän jo hyvän päälle ja ulkonäkö on täysin sivuseikka. 

Vierailija

Olen nainen ja minusta taas tuntuu, että olen kuin mies tässä suhteessa.

Minulle miehen komeus ja hyväkroppaisuus on niin tärkeää, etteivät henkiset seikat ole koskaan voineet kompensoida puuttuvaa ulkonäköä. Ts. jos mies on ruma, mutta hyvä persoonaltaan-> kaveri. Toisaalta miehen pelkkä hyvännäköisyys ei takaa sitä, että kiinnostuisin tosissani miehestä, vaan tällöin suhde jää vain seksin tasolle.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Miehen seksikkyys on vain  hänen lompakossaan ja arvoasemassaan. Seksikkäällä miehellä on hyvä virka ja paljon alaisia,komea auto ja jotain maallista hyvää tarjota naiselleen  Vain tällainen mies ansaitsee kauniin ja hyvännäköisen naisen.Nainen on se ,joka aina  valitsee ja päättää miehen kohtalosta siinä suhteessa. .  On luonnon laki ,että huononnäköiset ja vähävaraiset miehet karsiutuvat pois elämän kovassa  kilpailussa. He jäävät lopulta yksin,mutta sille ei voi mitään ,hekin saavat kuitenkin elää yhteiskunnassamme . Ellei mies yllä mihinkään todellisiin saavutuksiin elämässään jo nuorena, hän ei ole mies ,eikä mikään. He ovat loppujen lopuksi vain sitä todellista  ongelmajätettä yhteiskunnassa. Loppujen lopuksi heistä moni päätyy vankiloihin , sillä mieshän ilman naista on luonnostaan rikollisuuteen taipuvainen ja se  väkivaltainen sukupuoli. Onneksi heitä varten on paljon vankiloita ja lisää tulee.Naisen kuuluu testata miehiä ja hyväksyä vain paras ja menestymiskykyisin yksilö. Valitettavasti muunlaisille miehille ei terveessä yhteiskunnassa voida antaa sijaa.

On sinulla ongelmat! Pärjäilehän ja jaxuhalit!

Vierailija

Huh, ei pidä paikkansa. Miksi te valehtelette? Ihme tyyppejä te ootte. Mä katselen aina miehiä sillä silmällä ja teen arvioita päässäni heidän ulkonäöllisistä avuistaan. En mä minkään ruman ja lyhyen miehen kans vois olla.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat