Mulla on jalassa nahkahousut ja olen mies.

Vierailija

Ja näytän hyvältä. Naiset lakoavat käsivarsille esim. viimeviikolla ihan kirjaimellisesti yksikin muotiblogista repäisty kaatui paikallisjunassa syliin. Olen lievästi rock-henkinen ja muutenkin ihan hyvännäköinen. Miehet kutsuvat homoksi, miksiköhän?

Sivut

Kommentit (32)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Miks mulle tulee mieleen vaan Ross frendeistä ja se jakso kun sil oli nahkahousut

Nahkahousujen käyttäjiltä vaaditaan tyylitajua. Nahkahousuissa hyvännäköinen kokonaisuus muuttuu superkuumaksi, huono superhirveäksi.

Vierailija

Miksi nahkahousut muka olisivat jotenkin joku naisten 'yksinoikeus' ? Naisillehan  niitä tuskin on ennen jotain n. 1980- 90 lukua tehtykään !

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Hiostavat kyllä ovat ,pitipä niitä kuka hyvänsä.

Eikös niitä pidetä lähinnä kylminä vuodenaikoina? En ole huomannut nahkafarkkujeni hiostavan, tavalliset farkut ovat hiostavat yhtä paljon suunnilleen.

Vierailija

Suomalaisista miehistä 99,9% prosenttia ei osaa pukeutua erityisen tyylikkäästi. Siispä nahkahousuja tuskin jatkossakaan nähdään miesten päällä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hiostavat kyllä ovat ,pitipä niitä kuka hyvänsä.

Eikös niitä pidetä lähinnä kylminä vuodenaikoina? En ole huomannut nahkafarkkujeni hiostavan, tavalliset farkut ovat hiostavat yhtä paljon suunnilleen.

Ovat yleisiä motoristeilla etenkin pitkillä matkoilla.

Vierailija

Sulla on siis ollut nahkapökät jalassa viime viikosta asti. Oletko julistanut kaasuvaaran sille hetkelle, kun raaskit riisua ne jalastasi?

Vieläkö "Hyttynen" kulkee nahkahousuissa?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Sulla on siis ollut nahkapökät jalassa viime viikosta asti. Oletko julistanut kaasuvaaran sille hetkelle, kun raaskit riisua ne jalastasi?

Vieläkö "Hyttynen" kulkee nahkahousuissa?

En pidä nahkahousuja joka päivä, tietenkään. Housut ovat kylläkin ihan hengittävät ja yhtä puhtaat kuin farkutkin. Tapanani on puhdistaa housut silloin tällöin nahanpuhdistusaineella (todella tehokas aine), sisävuoren voi pestä vesipesussa. Ehkä pari kertaa elinkaarensa aikana housut voi viedä kemialliseen pesuun. Farkkujakaan ei muuten pitäisi juuri pestä kulumisen vuoksi. -ap

Vierailija

Nahkahousut sopii naisille, koska kaikki tuollainen kiiltelevä materiaali vetää katseita puoleensa. Miehillä ne tuo homoassosiaatioita koska mies joka tekee itsestään katseiden kohteen on naismainen. Nahkahousuja miehissä käyttääkin lähinnä homot tai koreilevat rokkikukot tyyliin Michael Monroe.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Nahkahousut sopii naisille, koska kaikki tuollainen kiiltelevä materiaali vetää katseita puoleensa. Miehillä ne tuo homoassosiaatioita koska mies joka tekee itsestään katseiden kohteen on naismainen. Nahkahousuja miehissä käyttääkin lähinnä homot tai koreilevat rokkikukot tyyliin Michael Monroe.

Mites sitten miesten nahkatakit, niittivyöt ym. Miten niitä ei pidetä naismaisina???

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat