Vierailija

Onko kellää tollasta yöperhosen mallista palohälytintä ollut käytössä niin kauaa että tietäsi onko kertakäyttönen..en saa pirullakaan sitä auki ja tuola se piippailee nyt ulkona kun ilmeisesti patteri loppu..yritän avata niin rupee kiljuun kun henkee vietäsiin..täytyykö mun ny kaivaa sille vaan metrinen kuoppa ja piippailkoon sielä..?

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Saa kyllä, meillä on sellainen. Jotenkin hankala avattava se oli, mutta on siis vaihdettu paristo. Googlaa Lento palovaroittimen pariston vaihto.

Vierailija

Huonoin palovarotin ikinä. Tiedän että kiertämällä pitäisi saada auki mutta ei onnistu ja piippaa korviavihlovasti aina kun yritän. Roskiin menee heti kun saan auki.

natisevahermo

Itsellä lahjaksi saatuna tuo Lento-varoitin. Kiertämällä lähtee irralleen se kuoriosa, ja paristoina on kolme CR2450:sta. Mielestäni perinteinen varoitin 9V patterilla parempi.

HR

Oli minuallakin viimeinen kerta, kun ostan palovaroittimen vai kivan ulkoasun takia testaamatta, kuinka helppo siihen on vaihtaa patterit. Löysin netistä jonkinlaiset ohjeet mutta en kyllä niiden perusteella saa pattereita vaihdettua. Kapistui joutui terassille tyynyjen alle häpeämään.

Vierailija

Mikä siinä patterien vaihdossa on vaikeaa? Itsellä on myös sama hälytin mutta en muista että patterien kanssa olisi ollut ongelmaa mutta sen saaminen takaisin kattoon oli työ takana :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä patterien vaihdossa on vaikeaa? Itsellä on myös sama hälytin mutta en muista että patterien kanssa olisi ollut ongelmaa mutta sen saaminen takaisin kattoon oli työ takana :D
No mäkin ihmettelen - oon nimittäin niin käsi kaikissa tuollaisissa hommissa mutta tuon patterin vaihdossa onnistuin kyll. Oisko niihin sitten tehty jotain muokkausta jos on valitettu että hankala vaihtaa?

Vierailija

Ihan tän keskustelun perusteella mun on pakko saada ötökkähälytin 😂 lastenhuone on saunan vieressä, joten muutenkin ollaan päätetty hankkia sinne hälytin.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat