Slovakia uhkaa erota EU:sta pakolaiskriisin takia

Vierailija

Joissain maissa ei hirveästi kanneta huolta maineen menetyksestä. Slovakia on kieltäytynyt pakolaisten kiintiöistä ja aikoo haastaa EU:n oikeuteen ja uhkaa erolla:

http://www.express.co.uk/news/world/610923/Slovakia-Robert-Fico-Refugee-Crisis-European-Union-Quota-Member-states

Kommentit (2)

Vierailija

Aivan oikein heiltä! 

Tämä "yhteisen vastuun" kantaminen alkaa mennä aivan liian pitkälle. Terveet kansakunnat pitävät ensisijaisesti huolen itsestään. 

Millä helkutin oikeutuksella tänne rynnii sadoin tuhansin joutilaita, terveitä nuoria miehiä täyshoitoon? Mitä ihmeen vastuuta sinulla tai minulla on heistä?

Kertokoon joku sen minulle. 

Vierailija

Olen tosi huolestunut heidän ja esim. Norjan maineesta. Norja lähettää pyörällä Venäjältä tulleet takaisin koska eivät kuulemma ole hädänalaisia. Me otamme Ruotsista kaikki jotka taksi ja bussi tuo. Onhan se siinä mielessä mielessä kriisimaa, että siellä on esim. 55 no go aluetta poliisin mukaan eli suojelun tarpeessa ilmiselvästi ovat. Meidän on Ruotsissa haukuttu toimivan kuin Itä-Euroopan mutta maineemme ei enää kestä, että haukuttaisiin toiseksi Norjaksi, Japaniksi tai Australiaksi (tai miksikään muuksi maaksi paitsi Ruotsiksi).

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat