30 miehen kanssa sekstannut " lutka" ja parisuhde

Vierailija

Täällä palstalla minua mm. huoriteltiin ja haukuttiin lutkaksi, koska yli kolmikymppisenä minulla oli muka liikaa seksikumppaneita. En kuulemma ikinä löydä miestä, koska en ole ns. vaimomatskuu ja kukaan ei halua minua. Nyt olen rakastavassa parisparisuhteessa, mies on hulluna minuun.

Mites nyt suu laitetaan? :P

Sivut

Kommentit (37)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Älä kerro sille, että olet lutka niin kaikki menee hyvin.

Entäs jos olen kertonut eikä asia ole ongelma?

AP

Vierailija

Hohhoi. Siis n. 30-vuotias 30 miehen kanssa maannut nainen on "lutka"? Minkä uskisten kanssa sä olet täällä keskustellut? Tulee mieleen lähinnä joku koko ikänsä saman miehen kanssa ollut vl-nainen, joka tuollaista voisi kirjoittaa.

T. Yksi ihan oikea LUTKA - kyllä, olen ottanut rahaa seksistä opiskeluaikoina, en ole vielä täyttänyt edes 30 vuotta, ja olen maannut reilusti yli sadan miehen kanssa. Ja arvatkaas mitä, onnellisessa parisuhteessa minäkin nykyään, vaikka mies tietää menneisyyteni. Just saatiin eka vauva :) Sellaista on rakkaus, madame :) 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Hohhoi. Siis n. 30-vuotias 30 miehen kanssa maannut nainen on "lutka"? Minkä uskisten kanssa sä olet täällä keskustellut? Tulee mieleen lähinnä joku koko ikänsä saman miehen kanssa ollut vl-nainen, joka tuollaista voisi kirjoittaa.

T. Yksi ihan oikea LUTKA - kyllä, olen ottanut rahaa seksistä opiskeluaikoina, en ole vielä täyttänyt edes 30 vuotta, ja olen maannut reilusti yli sadan miehen kanssa. Ja arvatkaas mitä, onnellisessa parisuhteessa minäkin nykyään, vaikka mies tietää menneisyyteni. Just saatiin eka vauva :) Sellaista on rakkaus, madame :) 

Miksi entinen huora saa yläpeukkua, mutta mies joka sanoisi panneensa yli sataa huoraa, saisi roimasti alapeukkua? Lisäksi naiset haukkuisivat tautikulliksi ja eivät ikinä ottaisi sitä miestä. Missä tasa-arvo?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kerrohan ihmeessä sille lapsellesikin kun kasvaa, kerran asiassa ei ole mitään hävettävää! Ehkä sekin tiukan paikan tullen osaa hyödyntää mutsinsa ammattia. :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Itsekin oli lähes järkyttynyt, kun tällaiseen asenteeseen törmäsin! Mielestäni on ihan luonnollista, että seksikumppaneita kertyy, kun on sinkku välillä pitkiäkin aikoja ja rakastaa seksiä. Enemmän miehiltä tuli tätä leimaa, en kuulemma kelpaa kellekään miehelle tai sitten miehen pitää olla joku täysjuoppoluuseri!

itseä kun ei jaksa kiinnostaa muiden seksielämä enkä määrittele ihmistä sen kautta.

Onnittelut parisuhteesta ja vauvasta :)

AP

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrohan ihmeessä sille lapsellesikin kun kasvaa, kerran asiassa ei ole mitään hävettävää! Ehkä sekin tiukan paikan tullen osaa hyödyntää mutsinsa ammattia. :)

Miksi ihmeessä mun siitä lapselleni pitäisi kertoa? :o

Hävettävää tai ei, sinustako lapselle kuuluu vanhempiensa aiempi (tai nykyinenkään) seksielämä? Minusta ei, mutta kukin toki tyylillään.

Mun mies ja ihan minä itsekin nykyään (muulla kuin seksillä ;)  tienaamme sen verran hyvin, etten usko lapsemme joutuvan opiskeluaikoina turvautumaan seksin myyntiin elämistään rahoittaakseen, vaan meillä on hyvät mahdollisuudet tukea häntä (myös) taloudellisesti.

Vierailija

Pahinta slut shamingia harrastavat toiset naiset. Toki myös miehet. Yksi asia näitä naisia ja miehiä yhdistää; huono itsetunto, jota pitää pönkittää alentamalla muita. 

Onhan olemassa naisia, jotka vihaavat prostituoituja. Miksi? Koska prostituoidut saavat heidät tuntemaan itsensä uhatuksi ja epävarmaksi. Heidän ajatusmaailmassaan miehet saattavat karata heiltä huorien luo ja kaikki se pelko projisoidaan näihin naisiin. Saman ihmistyypin mielestä pettävää miestä enemmän saa syytöksiä se kuuluisa toinen nainen.

Uskikset ovat sitten oma lukunsa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsekin oli lähes järkyttynyt, kun tällaiseen asenteeseen törmäsin! Mielestäni on ihan luonnollista, että seksikumppaneita kertyy, kun on sinkku välillä pitkiäkin aikoja ja rakastaa seksiä. Enemmän miehiltä tuli tätä leimaa, en kuulemma kelpaa kellekään miehelle tai sitten miehen pitää olla joku täysjuoppoluuseri!

itseä kun ei jaksa kiinnostaa muiden seksielämä enkä määrittele ihmistä sen kautta.

Onnittelut parisuhteesta ja vauvasta :)

AP

Kiitos :)

Tuollaiset kuvailemasi  miehet on pelkästään vain säälittäviä, ja voin kokemuksesta kertoa, että tuo tuomitseminen kumpuaa ainoastaan heidän omasta huonosta itsetunnosta. Kun mies (siis oikea Mies, ei mikään alemmuuskompleksinen katkera pikku lassukka) on sinut itsensä kanssa ja itsetunto kohdallaan, ei naisen menneisyydellä ole mitään väliä. Päinvastoin, mun mies on aina ollut vain tyytyväinen, kun nainen "osaa" seksissä vähän muutakin, kuin maata vaan jäykkänä peiton alla odottaen mitähän seuraavaksi tapahtuu :D Kyllä, kiitos menneisyyteni, osaan kyllä sängyssä kaikki "temput" syväkurkkuilusta lähtien, ja nykyään se kaikki osaaminen on valjastettu vain ja ainoastaan oman mieheni käyttöön :) Ja hän osaa sitä todellakin arvostaa :D

Onnea ap sinullekin suhteeseesi ja ihanaa syksyn jatkoa :)

PS. Yhtään tautia minulla ei ole koskaan ollut, joten nuo "tautinen kolo"-jutut lähinnä huvittaa. Me ammattilaiset katsos osaamme hoitaa suojauksen :)

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat