Spermat pilluun, onko naisista mukavaa?

onkoväärässäolevamies

En pidä kondomeista. Se on jotenkin niin ihanaa naida paljaalla ja räväyttää spermat pilluun. Onko se naisista jotenkin epämukavaa vai nautinnollista? Mä olen ymmärtänyt, että monet naiset rakastaa sitä tunnetta, kun mies saa siemensyöksyn ja spermat rävähtää pilluun.

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Tarkoitin tunnetta lähinnä tunteena. Ei siis välttämättä minään fyysisensä tunteena, vaan tunne siitä että toinen saa orgasmin sisällesi. AP

Vierailija

Fyysisesti ei tunnu yleensä paljon miltään, mutta se ajatus, ah. En tiedä itsekään mikä siinä on. En edes harrasta seksiä kenenkään kanssa nykyään, mutta kirjoittelen novelleja, joissa sankaritartani kiihottaa eniten juuri se ajatus, että mies panee paljaalla ja laskee spermat sisään.

Vierailija

Mä pidän siitä että mies laukeaa sisälleni (oma mieheni siis), siinä on ehkä taustalla ollut se pieni jännitys jos vaikka tulenkin raskaaksi tästä. Nyt mies menossa vasektomiaan koska meillä lapsiluku täynnä, saas katsoa vieläkö se tulee mua kiihottamaan.

Vierailija

Tunne on  ihan kiva. Mut kauheen sotkusta ja saa mun pillun haisemaan ihan järkyttävälle viikon ajan vaikka kuinka pesee. Ollaan päätetty että mies laukeaa esim. mahalle. 

äipä

Vierailija kirjoitti:

Tunne on  ihan kiva. Mut kauheen sotkusta ja saa mun pillun haisemaan ihan järkyttävälle viikon ajan vaikka kuinka pesee. Ollaan päätetty että mies laukeaa esim. mahalle. 

apua tuo on jo pervoa että mahalle miten sää pystyt tuohon.

huolestunut.äipä

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

No hyi. Aivan luonnoton ja sairas ajatus laskea miehen kusiputkesta jotain piimää naisen sisään.

etpä sinäkään tommosta kirjottelis jollei sun isäs olis tehny tollasta sun äidille

Vierailija

Ei se itse sperma tunnu, koska se on tietysti ruumiinlämpöistä, mutta ne muut sävärit siinä. Mies saa oikein rajun orgasmin ja työntää oikein syvälle ja rajusti lastinsa. Huh, kylläpä alkoi taas tehdä mieli.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hyi. Aivan luonnoton ja sairas ajatus laskea miehen kusiputkesta jotain piimää naisen sisään.

etpä sinäkään tommosta kirjottelis jollei sun isäs olis tehny tollasta sun äidille

Ei taida sarkasmi olla kovin tuttu käsite, kun naljailin aloittajalle asian "luonnottomuudesta" ;)

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat