Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olisitko pois töistä, jos on aamulla heräämisen jälkeen 37,0 lämpöä ja nenä tukossa?

Vierailija

Olo on flunssainen, mutta tulee huono omatunto ajatuksesta olla saikullakin. :( 

Sivut

Kommentit (35)

Vierailija

Menisin kyllä töihin... Mulla tosin normaali lämpökin on 36,7 hujakoilla, joten ei olisi iso nousu. Veisin jopa lapseni hoitoon 37,0-lämpöisenä ja nuhaisena.

Vierailija

En olisi vaan ottaisin kuumelääkkeen ja kuumaa juotavaa ja lähtisin. Ellen nyt missään kamalan fyysisessä työssä olisi.

Vierailija

Töihin mäkin menisin. Ei kai tuollaisesta kukaan kotiin jää? Aika vähän olis porukkaa töissä, jos jokaisesta pikku flunssanpoikasesta jäätäis kotiin makaamaan.

Marjorie

Mä saattaisin vielä mennä töihin ja kuuntelisin omaa oloani. Jos tuntuu ettei jaksa ja olo menee vain huonommaksi ni lähtisin sitten kotiin potemaan. Yleensä aina ite niin kipeä, ettei tuollaista jojoilua ja miettimistä, että onko työkuntoinen vai ei. Kuumetta normisti 38-39 ja yleensä sen 3 päivää veke töistä. Mut yleensä se on se kerta vuoteen kunnon flunssa.

Vierailija

Alkuflunssa tarttuu helposti muihin, joten jos normaali ruumiinlämpö on matala ja todella kipeä olo niin saikkua. Jos taas ruumiinlämpö on normaalistikin lähellä 37 niin sitten töihin jos olo ei ole kovin huono.

Vierailija

Riippuen siitä mikä on normaalilämpö. Mulla on esim 36 astetta, joten jos on yli 37 on luonnollisesti kipeänä.

Vierailija

Jos olis joku tärkeä päivä, tapaamisia ja esiintymisiä, niin jäisin kotiin. Niitä ei mennä epäkuntoisena pilaamaan. Tartuttaakaan ei ole tarpeen ketään eikä varsinkaan niitä tärkeimpiä ihmisiä omalla eikä vastapuolella.

Jos olis tavanomaista rutiinihommaa, jota hoidetaan omassa kopissa yksinään, ja jotka ei vaadi kirkasta ajattelua, niin sitten varmaan menisin.

Vierailija

Mulla normi lämpö on 35.8, mutta kyllä vielä 37 menisin töihin. 37.5 alkaa olla jo ankeaa.

Tulikin mieleeni että miten lääkärit suhtautuu jos menet hakemaan saikkua 37 lämmössä?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat