Noi papa Dennis pizat ei todellakaan ole suomen parasta pizzaa

Vierailija

Eikä edes laidasta laitaan täytettä, einespizatkin on parempia. Miten mainoksissaa saa valehdella satanolla? Paskinta mitä pakastealtaasta löytyy, onko mitään lakeja miten saa mainostaa?

Sivut

Kommentit (26)

Vierailija

Mun pitsat on parhaita. Teen taikinan päivää ennen jääkaappin kohoamaan ja käytän hyviä juustoja,3-5 eri lajia. Tietty keitän oman tomaattikastikkeen.

ExoPol
Seuraa 
Liittynyt9.1.2015

Vierailija kirjoitti:

Mun pitsat on parhaita. Teen taikinan päivää ennen jääkaappin kohoamaan ja käytän hyviä juustoja,3-5 eri lajia. Tietty keitän oman tomaattikastikkeen.

Nam..Et mitenkään pystyis kotiinkuljetukseen..=)) ? Saisko vielä kinkku, tonnikala, aurajuusto, ananas- kombin siihen lisäks?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

kyse oli noista kaupan pizoista, se mainostettu papa dennis piti olla parempi kuin muut, paskan vitut, huonompi kuin apetit halpispizza ja siinä oli vähemmän täytettä. Pöh menin ostamaan mokoman

Vierailija

ExoPol kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nam..Et mitenkään pystyis kotiinkuljetukseen..=)) ? Saisko vielä kinkku, tonnikala, aurajuusto, ananas- kombin siihen lisäks?

valitettavasti kuljetuspalvelut ei onnistu, en aja autoa ja polkupyöräkin on huollossa. Olen pahoillani!

Arvostelija

Tuo "v****"-sanan käyttäminen on tosi rumaa, ja vielä vauva-palstalla.

Ostin Papa Dennis bolognese-pizzan ja mielestäni se on tosi hyvä. Pieni miinus

siitä että on ylimaustettua. Mausteita on tosi paljon, mutta pääasia, ettei ole

natriumglutamaattia (E621). Sitten ostin grandiosan 580 g painoisen

pannupizzan ja se oli pettymys. En tiennyt että pannupizzoissa on tosi paksu

pohja, ja hinta yli viisi euroa. Kyllä grandiosalla on hyviäkin pizzoja ne

ohuempipohjaiset.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

kyse oli noista kaupan pizoista, se mainostettu papa dennis piti olla parempi kuin muut, paskan vitut, huonompi kuin apetit halpispizza ja siinä oli vähemmän täytettä. Pöh menin ostamaan mokoman

Noi pakastealtaissa myytävät ei ole aitoja Pizzeria Dennis'in pizzoja vaan joku huijarifirma käyttää sen nimeä ilman lupaa.

Vierailija

vaikka maku ei ollutkaan mikään maatajäristävä, annan pisteitä siitä että jauheliha oli oikeaa jauhelihaa!

harvinaista valmispitsoissa

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Pizzakastiketta ei kuulu keittää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

No aika tuhti tulee jos on viittä eri juustoa, ei siihen muuta enää voi laittaakaan. Yöks.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

No aika tuhti tulee jos on viittä eri juustoa, ei siihen muuta enää voi laittaakaan. Yöks.

Samaa mieltä, mikään ei ole ällöttävämpää pizzassa kuin liika juusto. Eihän se sitten enää maistukaan kuin juustolle ja rasvalle. Sillä yleensä peitellään pohjan puutteita ja kyvyttömyyttä maustaa oikein.

Suomen paras pizza on pizzariumissa. Kaikissa ei ole juustoa ollenkaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jos ei ole pizzakiveä, niin ei kannata edes tehdä pizza kotona.

Pizzakivi on uusavuttomille. Rapean ja ohuen pohjan saa tehtyä ilman pizzakiveäkin.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat