Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä enemmän ajattelen laihduttamista, sitä enemmän syön!

Vierailija

Mikähän mulla on? :O

Aion ihan oikeasti joka päivä parantaa tapani. Joka päivä lipsun.

Kommentit (4)

Vierailija

Tuttu tunne, takunnut asian kanssa jo useamman vuoden. Sitten vaaka paukautti pari kk sitten sellaisen luvun kasvoilleni, että päätin etten enää valita vaan teen asialle jotain. Nyt -8kg ja huomattavasti iloisempi mieli :) Valitettavasti vain SINÄ voit tehdä asialle jotain, ei kukaan tai mikään muu. En ole myöskään millään ihme dietillä, syön herkkuja jos huvittaa ja päätin tehdä elämäntaparemontin sen sijaan, että kituuttaisin jollain kuurilla ja kieltäisin itseltäni asiat, joita mieli tekee. Kohtuus kaikessa toimii paremmin.

Tsemppiä!!

Vierailija

Minun täytyy korvata herkuttelu ja syöpöttely jollain muulla toiminnalla. Parhaiten toimii, jos olen mahdollisimman vähän kotona niiden ruokien ja herkkujen äärellä. Toisena on veden juominen. AINA vesilasi vierellä ja jatkuva naukkailu, silloin ei jää aikaa ja tilaa mättää muuta suuhun. (En siis voi olla iltoja poissa kotoa, koska minulla on kaksi alakouluikäistä lasta)

Kolmantena urheilu. Minulla on laiska aineenvaihdunta. Yritän 2-3 kertaa päivässä nostaa sykkeen korkealle, jotta aineenvaihdunta pysyisi päällä. Ihan lyhyitä juttuja 5-10 min riittää kerralla.

Vierailija

Olen ollut ihannepainossa ja muistan, miten tyytyväinen ja hyvännäköinen olin silloin. Kaikki vaatteet näytti hyvältä mun päällä! Mikään syöminen ei voita sitä, mikä olo itselle kotoisasta vartalosta tulee.

Nyt olen sen näköinen, että juuri ja juuri kehtaan liikkua ulos, kunhan olen ensin tarkasti miettinyt, mihin pukeudun peittääkseni läskini. Huokaus. Kai se alku on vaikeinta, se että hyväksyy, että niitä tuloksia ei tule ihan heti.

Mutta jo ensi viikolla voin olla hoikemman näköinen, ja kesään mennessä täysin timmi! -ap

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat