Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yli 30 miehen kanssa sekstaillut "lutka" parisuhteessa.

Vierailija

Täällä haukuttiin minua yhdessä ketjussa mm. lutkaksi ja huoraksi, koska harrastin sinkkuaikoina seksiä useahkon miehen kanssa. Sanottiin, ettei kukaan mies kelpuuta minua parisuhteeseen. Mut nytpä olen parisuhteessa miehen kanssa, joka on aivan hulluna minuun ja minä häneen.

Mites se suu nyt laitetaan, haukkujat? :P

Sivut

Kommentit (19)

himolutka

No mä oonkin varmaan maanut yli sadan miehen kanssa ja voin todellakin kertoo ettei kukaan halua olla mun kanssa. ...No ollaan sitten itekseen:)

Vierailija

Mäkin oon av-lautakunnan mukaan lutka, kun olen pannut 20 eri miehen kanssa. Mies numero 20 kanssa olen kuitenkin ollut kolmisen vuotta yhdessä.

Vierailija

Mistä ne miehet tietää, kuinka monen kanssa ootte panneet? Onko perseeseen tatuoitu tukkimiehen kirjanpito?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mistä ne miehet tietää, kuinka monen kanssa ootte panneet? Onko perseeseen tatuoitu tukkimiehen kirjanpito?

Jossain ketjussa ainakin sanottiin että kyllä tuollaiset lutkat tunnetaan vaikka olisikin isompi kaupunki kyseessä. Sana siis kiertää. Niin ja jos nainen kieltäytyy kertomasta seksikumppanien määrää, on niitä niin paljon ettei kehtaa tai halua sanoa ettei mies luiki karkuun.

terv. "jakorasia", tänä vuonna 12. hääpäivä

Vierailija

Minullakin on ollut luultavasti liki 100 kumppania, mutta miehelleni olen toinen seksikumppani koko elämään aikana. Ei ole ollut koskaan tarpeen käydä läpi koko seksielämää, ei myöskään hänen ja ex-vaimonsa seksielämää. Hän tietää, että kumppaneita on ollut paljon, mutta enempää ei ole ollut tarpeen setviä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Minullakin on ollut luultavasti liki 100 kumppania, mutta miehelleni olen toinen seksikumppani koko elämään aikana. Ei ole ollut koskaan tarpeen käydä läpi koko seksielämää, ei myöskään hänen ja ex-vaimonsa seksielämää. Hän tietää, että kumppaneita on ollut paljon, mutta enempää ei ole ollut tarpeen setviä.

Eli sinä tiedät miehesi kumppaneiden tarkan määrän, mutta et ole halunnut kertoa miehellesi harrastaneesi seksiä yli 100 miehen kanssa? Miksi et? "Tarpeeseen" vetoaminen on lapsellista, koska ei sinulla ollut tarvetta kertoa meillekään, mutta silti kerroit. Miksi et kerro miehellesi?

Vierailija

Oletteko kymmenien kyrpien naiset ennen vakisuhteen aloittamista käyneet otattamassa kaikki mahdolliset sukupuolitauti testit ja käyneet gynen tarkistettavana?

Vierailija

Olin pari vuotta sitten riparilla isosena. Ryhmässäni oli 15-vuotias tyttö, joka kahden keske kertoi olleensa yli 50 miehen kanssa. 

WraithTodd
Seuraa 
Liittynyt7.9.2015

Vierailija kirjoitti:

Oletteko kymmenien kyrpien naiset ennen vakisuhteen aloittamista käyneet otattamassa kaikki mahdolliset sukupuolitauti testit ja käyneet gynen tarkistettavana?

Sp-testeissä on hyvä käydä vaikka ei olisi ollut kuin se yksi seksikumppani. Se toinen on nimittäin saattanut käydä niin sanotusti hyppimässä kukasta kukkaan.

Miksi gynelle pitäisi mennä? Ihan turha siellä on ravata jos ei sitten epäile että jokin on vialla.

"You are more like Wraith than you know."
"I'm not sure I like the sound of that."
"There is much about Wraith that you do not know, Sheppard."

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Sp-testeissä kävin, eikä mitään tauteja ole ikinä ollut. Gynellä kävin, kun vaihdoin pillerimerkkiä.

Vierailija

Onkohan sitten niin että sinun kaltaisten naisten parisuhteet on miehille vain sellaista " vaki seksikumppani" juttua. Eli ei mitään sen kummempaa. ? 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Onkohan sitten niin että sinun kaltaisten naisten parisuhteet on miehille vain sellaista " vaki seksikumppani" juttua. Eli ei mitään sen kummempaa. ? 

Miksi olisi?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi olisi?

Ihan siitä syystä että yleensä se vakituinen seurustelu ja sitoutuminen yhteen ihmiseen löytyy hieman nopeammin jos naisessa on muutakin sisältöä kuin tuo seksikkyyselementti. Jos nuori nainen on käynyt läpi jo 30 seksikumppania niin jossain on vikaa. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi olisi?

Ihan siitä syystä että yleensä se vakituinen seurustelu ja sitoutuminen yhteen ihmiseen löytyy hieman nopeammin jos naisessa on muutakin sisältöä kuin tuo seksikkyyselementti. Jos nuori nainen on käynyt läpi jo 30 seksikumppania niin jossain on vikaa. 

Nainen ollut pidempään sinkku ja nauttii kuitenkin seksistä? Ei siinä ole mitään vikaa.
T. 2

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat