Onko paljon eri miesten kanssa sekstaileva nainen lutka?

Vierailija

Jos harrastaa seksiä baarissa tapaamiensa miesten kanssa noin 1-2 kertaa kuukaudessa, ei välttämättä aina uusia miehiä vaan aiemmin tavattuja. Onko nainen lutka? Kuinka paljon harrastatte "irtoseksiä?" Olen eronnut keväällä ja nyt olen ensimmäistä kertaa elämässäni harrastanut seksiä eri miesten kanssa ja mietin olenko nyt huoramainen tai halpa.

Kommentit (7)

Vierailija

Saat ihan itse valita onko tällainen nainen (eli sinä) lutka vai ei. Jos haluat olla lutka, olet - jos et halua, et ole. Se oletko sinä lutka ei ole muiden päätettävissä, sinun seksielämäsi se on eikä muiden.

Vierailija

Mitä se sun seksuaalisuutes muille kuuluu ? Aika yksityinen asia. Kaikilla on oikeus omiin orkkuihinsa sukupuolesta tai seksualisesta suuntautumisesta riippumatta.

Se voi jotakuta ärsyttää aika paljonin  jos jotenkin ihan tietoisesti kaadat varattuja miehiä. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Saat ihan itse valita onko tällainen nainen (eli sinä) lutka vai ei. Jos haluat olla lutka, olet - jos et halua, et ole. Se oletko sinä lutka ei ole muiden päätettävissä, sinun seksielämäsi se on eikä muiden.

Mahtava vaihteeks lukea jotain näin tyhjentävää. Kiitos tästä!

Vierailija

Määräsi kertomiset ovat merkityksettömiä ja tätä et naisena ymmärrä. Toteuta itseäsi kuten tahdot. Mielestäni lutka on nainen, joka tekee miehen kanssa lapsia ja sitten keksii tekosyitä eroon. Mies

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat